Salvati-ma de aici!!!

201 8 1
                                    

 - Eben, acesta este Aron, printul vampirilor si cea mai influenta persoana din lumea mistica.

 -Stai, ce? Exista o lume mistica? Si mai important, eu de ce nu stiam de ea?eram atat de confuza, imi doream sa primesc niste explicatii sau sa il aud pe el ca spune ca a glumit.

 -L, tu pe cine naiba ai adus sa aiba grija de mine?? Nu vezi ca asta e doar o micuta fetiscana cu nasul pe sus?! se baga el in seama ironizandu-ma.

 -Pe cine faci tu fetiscana, magarule? eram atat de nervoasa incat daca nu era L aici ii rupeam gatul.

 -Eden, Aron, incetati! tipa L inainte sa il iau la palme pe asa-zisul print. Aron aceasta este cea mai buna asasina din firma si eu te rog respectuos sa nu o mai jignesti, iar tu Eden mai controleaza-ti furia!

 - Mda... Bine! spunem in acelasi timp bosumflati...

  L ma ia de mana si ma duce mai departe avertizandu-ma ca daca nu o sa am grija pot sa fiu decapitata, la propriu.

 -Acum ca ne-am linistit, Eden tu va trebui sa mergi peste tot cu Aron, iat tu Aron nu vreau sa aud ca refuzi...

 -Super! spun eu ironica.

 - Chiar peste tot?! il aud ca sopteste pe un ton pervers. 

 Ne-am luat ramas bun si eu am urcat in masina "printului". Drumul a fost destul de linistit, nici eu nici el nu am scos nici un sunet. Ma uitam pe geam si nu intelegeam unde putea sa fie aceasta Lume mistica, fusesem prin toata lumea si nu vazusem absolut nimic. Ma simteam atat de mica in toata aceasta lume mare, la un momendat observ ca ne indreptam spre un lac, iar printul nu parea ca vrea sa opreasca. Cand masuna a luat contact cu apa din instinct mi-am inchis ochii asteptand  sa ne scufundam in apa rece. Dar nu s-a intamplat asta, totul era uscat, iar noi mergeam acum pe un drum asfaltat. Ce se intamplase? Zeci de intrebari de acest gen imi invadasera creierul.

-Ccc... Ce s-a intamplat? spun eu inca ingrozita. Pe chipul lui apare un mic zambet, iar un suras jucaus ii paraseste buzele atat de pline si rozali.

 -Am intrat in lumea mea, in iadul tau! se intoarce spre mine zambind malefic. Acei ochi albastri ma priveau cu atata dorinta, parca vroia sa ma devoreze pe loc. Dar nu am sa ma las prada lui, am sa fiu doar un bodygoard pentru el, nu am sa il las sa ma bage in patul lui doar ca apoi sa ma arunce ca pe o carpa.

 -Sti ca puteai sa ma anunti si pe mine?! 

 -Dar daca iti spuneam nu imi mai faceai placerea de a te vedea traumatizata! imi face cu ochiul intorcandusi apoi privirea spre drum.

 -Cat mai avem?

 -Nu mult! raspunde sec asternanduse iar linistea peste noi.

   Avea dreptate, nu au trecut nici macar cinci minute iar in fata noastra au aparut doua porti masive de bronz. In spatele lor se afla cel mai frumos palat pe care l-am vazut vreodata, era imens ,cu peretii albi, iar acoperisul negru era intrun contrast placut cu albul dominant. Avea o arhitectura renascentista, decorul fiind completat de ingetii de marmura ce vegheau fiecare fereastra. Portile s-au deschis in fata noastra, intrand in curtea interioara, pe de-o parte si de alta  o aleii erau plantati magnolii roz si albi care acum erau infloriti, scuturandusi cateva petale de fiecare data cand masina trecea pe langa unul dintre ei. Aron a oprit in fata unei fantani din marmuta ce intampina fiecare vizitator parca asteptand ca cineva sa se aseze si sa ii ofere atentia cuvenita.

 Coboara din masina si se indreapta spre intrarea in palat, parca eu nu existam. Serios acum, putea macar sa imi deschida portiera. Ies si eu din masina si ma indrept spre el, de la baza scarilor tip la el:

 -Hei, pamantul catre print, ai uitat cumva ca mai sunt si eu pe aici? se intoarce si coboara nervos.

 -Ascultama bine vampirita needucata tu acum esti inca in viata datorita lui L, fa bine si nu il dezamagi, iar cand o sa intram pe acea usa tu o sa te comporti ca un catelus, inteles? Nu o sa vorbesti cu nimeni, nu imi adresezi nici un cuvant, iar daca iti spun sa faci ceva faci fara sa comentezi, priceput?

  Ma uitam la el fara sa ii raspund, era atat de fioros, emana numai ura si intuneric, maxilarul lui era incordat la maxim, mi-a prins incheietura strangand cu putere simteam cum oasele pocneau sub forta lui. Ma privea fix, ochii lui erau intunecati si plini de ura, de la acel albastru cristalin au ajuns sa fie de un negru trist.

 -Ai inteles? mai intreaba o data, de data aceasta tipand la mine.

 -Da! raspund ne mai avand curajul sa tac.

  La auzul vorbelor mele se linisteste, ochi lui redevenind albastri. A urcat din nou pe scari eu urmandul in tacere, daca nu i-as fi promis lui L ca sunt cuminte pana acum Aron ar fi avut un tarus infipt in inima. Am intrat pe usa mare din abanos, si am patruns intr-o incapere imensa imbracata in marmura cu diferite tablouri pe pereti, era destul de liniste, in palat nu se zarea nimeni. Am urcat pe scarile din dreapta usii de la intrare, pana la etaj unde m-a condus pana in fata unei usi mai mici, dar tot din abanor.

 -Aici este camera ta, a mea este urmatoarea. Daca o sa canti noaptea in dus o sa vin peste tine si o sa iti tai capul! Si nu glumesc! La 5:30 sa fi gata, trebuie sa mergem la un banchet organizat in cinstea mea.

 -Mersi ca ma anunti si pe mine acum, mai devreme nu puteai!

 -O sa vina niste servitoare sa te aranjeze, iar eu o sa iti aleg o rochie pe placul meu. spune el facandu-mi cu ochiul jucaus.

   Era deja patru iar servitoarele nu mai venisera, am decis sa imi fac un dus lung, de cel putin jumatate de ora. Am intrat in baie, aceasta era toata imbracata in gresie neagra, adoram aceasta culoare, era destul de mare avand si o cabina de dus dar si o cada spatioasa. Am intrat in cabina lasand apa calda sa curga pe corpul meu inghetat. Stropi de apa imi sarutau pielea asternand placera asupra corpului meu. Dupa zecile de minut de placere am decis sa intrerup aceasta senzatie si sa ma indrept spre camera. Eram doar in prosop si nu mare mi-a fost mirarea cand in camera am vazut trei servitoare care probabil ma asteptau. Una din ele mi-a facut parul, urmand ca alta sa imi faca un machiaj lejer, iar ultime imi tinea tinuta asteptand sa termine celelalte doua. Am intrat in dresing unde mi-am imbtacat rochia. Perversul ala alesese o rochie neagra din piele, mulata pe corp si cu spatele gol, sa nu mai zicem ca era atat de scurta incat mai avea putin si mi se vedea o parte semnificativa din fund. 

  Am alergat la el in camera trantind usa cu putere, eram gata sa urlu la el, dar cand m-am uitat mai atent nu am vazut decat un barbat inalt, cu parul negru si niste ochi intunecati care parca ma dezbraca cu privirea. Am ramas cateva secunde intepenita dar apoi am realizat ca era camera potrivita dar persoana gresita. Emana atata intuneric aceasta persoana incat toata incaperea era invaluita in sumbritate. Cand am dat sa plec mi-a prins mana traganduma mai aproape de el, am incercat sa ma eliberez din stransoarea lui, dar era prea puternic. M-a lipit de perete incepand sa ma sarute pe gat.

 -Se pare ca Aron chiar mi-a indeplinit dorinta. Chiar vroiam o curva cu care sa mi-o trag inainte de bal!

 Spune el ridicandusi privirea asupra fetei mele pentru o sacunda. A inceput sa ma sarute iar pe gat, urcand apoi pe maxilar, si coborand apoi cu saruturile pana la decolteul rochiei mele, care era putin cam generos, a rupto lasandu-mi sutienul la vedere continuand sa ma sarute salbatic. Toate acestea in timp ce eu incercam sa scap din ghiarele lui. Oare chiar asa imi voi pierde virginitatea? Violata de un vampir in calduri?! 120 de ani m-am pastrat pura pentru o persoana speciala, iar acum o sa pierd totul, din nou!

Hei dragi cititori. mersi ca imi cititi cartea si imi pare rau ca nu am mai postat de ceva timp dar am fost in pana de inspiratie. Si cum vine craciunul am zis sa va fac o mica surpriza si sa pun un capitol nou! Sarbatori fericite, si va astept parerile! App scuze pentru geselile de ortografie!

  

The kingdom of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum