Cine l-a mai adus si pe asta aici?

147 9 1
                                    

   Eram pe punctul de a fi violata de un vampir in calduri. De de nu ma puteam misca? De ce nu puteam sa ma opun? Corpul meu inghetase, nu mai puteam face nimic... Toate aceste ganduri imi ivadasera capul, in timp ce el imi saruta fiecare centimetru din piele. Limba lui imi framanta pielea gatului un suspin scapandu-mi printre buzele umflate de la atatea muscaturi.

   Usa se deschide iar pe ea intra ultima persoana la care ma puteam gandi, ochii lui caprui erau atintiti asupra uni harti, iar parul ciufulit si ochii umflati ii tradau oboseala, probabil nu dormise tot drumul. Era prima data cand eram fericita ca il vad. Buzele lui s-au despartit dand drumul unui oftat lung dar nu a mai apucat sa spuna ce avea de spus pentru ca imediat ce si-a ridicat privirea aceasta i-a cazut pe corpul meu aproape gol, apoi i-a fugit pe trupul barbatului de langa mine. Privirea lui a devenit intunecata si in urmatoarea secunda punmul lui a facut contact cu fata tipului. Impactul a fost asa de mare incat l-a aruncat in peretele din stanga care din fericire era liber si nu a spart nimic.

 - Sa nu te mai atingi vreodata de ea! a spus Ashton printre dinti, maxilarul fiindu-i foarte incordat.

 - Si cine ma rog esti tu sa imi ordoni ce sa fac?! 

 - Unul din aparatorii printului, iar pe cel de-al doilea era sa il violezi. Si nu cred ca Aron ar fi mandru de asta!

  Stai ce, a spus ca e unul din aparatori? Dar e om! O sa il omor pe L!

 - Dar esti doar un om! Esti sigur ca nu esti doar una din gustarile noastre? Spune tipul cu o voce batjocoritoare.

 - Chiar vrei sa mergem sa il intrebam? Chiar cred ca ar vrea o explicatie pentu ca aproape i-ai violat aparatoarea! cat de ironic si de tupeist poate fi acest om.

   Pacat ca nu aveam si niste pop-corn, chiar am impresia ca ma uit la un film in care doi tipi se lupta  care sa fie primul care fute fata!

  Auzind asta tipul s-a scuzat si a iesit cat mai repede posibil. Ashton a venit la mine ridicandu-ma in stil mireasa si ducandu-ma in camera. Ma asezat cu grija pe pat si s-a indreptat spre dulap de unde a scos un prosop pe care mi l-a aruncat in cap, cred ca aratam oribil.

  - Dute si fati un dus rapid in timp ce eu iti aleg o rochie! Fa dusul ala repede pentru ca oricum suntem in intarziere! a rostit el cald facandu-ma sa ma simt in siguranta.

   Am intrat in dus si am lasat pentru a doua oara, pe ziua de astazi, apa fierbinte sa imi alinte pielea. Caldura imi invada fiecare centimetru din corp si imi oferea un sentiment de placere profunda. Din pacate nu am putut simti aceasta placere decat pentru careva minute, oricum eram in intarziere. Am iesit din cabina invaluindu-mi trupul fierbinte cu un prosop. Am intrat in camera iar pe pat ma astepta tot o rochie neagra mulata, dar de aceasta data era dintr-un material elastic, cu un accesoriu dragut auriu in jurul decolteului si in jurul taliei. Pica perfect pe corpul meu micut.

  Am iesit amanoi din camera indreptandu-ne spre sala de bal. Era in intregime aurie fiiind luminata de un candelabru inmens. Erau atatia oameni, oare cum o sa il gasim pe print. Toate aceste ganduri au fost intrerupte atunci cand mana lui Ashton a facut contact cu umarul meu. Acesta mi-a inmanat un pistol, stiam deja ce trebuie sa fac cu el asa ca nu a trebuit sa imi mai dea nicio indicatie, l-am luat si l-am pus in suportul de la picior de unde putea sa il scot foarte repede in caz de urgenta.

  Am coborat treptele iar la baza lor statea Aron gata sa ma ucida pentru ca nu ii port rochia. Imediat ce tocurile mele au atins marmura rece mi-a cuprins incheietura pana intr-un loc mai retras.

  - Unde e rochia pe care ti-am ales-o? intreaba plin de furie.

  - Rupta in camera. raspund sec.

  - Si de ce mama dracu' ai rupt-o?

  - Nu eu am facut asta! A rupt-o un vampir in calduri care m-a confundat cu o curva si care era sa ma violeze in camera ta! am tipat, vazand cum uimirea prinde contur pe chipul lui. Si apropo tu de ce nu mi-ai spus ca va veni Ashton?

  - Nu mi se parea un lucru important, mi-a cazut fata la auzul vorbelor lui.

  - Ok! Atunci poti sa ma trimiti acasa?

  - Nup... Am ordine clari de la L sa te tin aici!

  - Minunat!

  -Acum hai la dans! spune cu un zambet jucaus pe chip.

  - De ce tocmai eu?

  - Pentru ca trebuie sa fi langa mine peste tot si pentru ca nu se stie cum nimeresc o asasina care vrea sa ma omoare!

  - Si Ashton ce are?

 - Serios?! spune pe un ton ironic.

   Imi prinde mana si ma trage pe ringul de dans, corpurile noastre incep sa se miste in ritmul muzicii. Simteam cum toate privirile erau atintite asupra noastra, chiar si Ashton ne privea intens. Mana lui Aron coboara de pe spatele meu pe coapse, incomodandu-ma, ii ridic usir mana continuind sa dansam lent, ii puteam vedea dezamagirea din privire.

    In cele din urma piesa s-a terminat fiecare cuplu de pe ringul de dans luindu-si ramas bun  indreptandu-se spre margine, doar noi doi am ramas in centrul ringului pierzandune unul in ochii celuilalti. Cum stateam nemiscati, pierduti in lume noastra s-au auzit cateva impuscaturi, iar ferestrele s-au spart, acest zgomot trezindu-ne la realitate. Prin ele au trecut sase barbati masivi imbracati in negru si cu cagule. Eram inconjurati iar haosul a pus repede stapanire pe sala.

   Imi pare rau ca nu am mai postat de mult. Sper sa va placa si va rog sa ignorati greselile de ortografie. 

The kingdom of deathUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum