22- декември

14 6 0
                                    

Наближаваше 21 часа, когато в полицейското управление пристигнаха близките и приятелите на двете жертви. Линда искаше да узнае повече за тях. В кабинета при нея влезе едно момиче. На външен вид изглеждаше на 16 или 17.

- Здравей, ти си?

- Лора. Приятелка на Елия.

- Сядай, Лора - момичето се настани на стола срещу полицайката - Ще ми разкажеш ли малко за Елия? Какъв човек беше?

- Беше много мила, грижовна и забавна. Нормално момиче на 17 години, нищо повече. Не взимаше наркотици, ако това се чудите, нито цигари. Преди два дни получи SMS от непознат номер. Създателят му искаше да се видят в парка около 18 часа. Казах й да не ходи, но тя не ме послуша. Звънях й няколко пъти, при последния вдигна. Чух как вика и плаче. Не казах нищо на никой, защото се уплаших. Предположих, че ми прави номер. Беше около 21 часа, научих че се открили тялото й в 23. Може би сега щеше да е жива, ако бях подала сигнал - няколко сълзи се спуснаха от зелените й очи.

- Не си виновна ти. Тя вече е била убита. Аутопсията показва, че е умряла около 19 - 20 часа. В телефона й имаше запис на изнасилването й. Убиецът е с маска. Той просто ти го е пуснал, за да си играе с теб. Бъди спокойна ще разкрием кой е той и ще отмъстим за нейната смърт. Можеш да си вървиш, благодаря за съдействието - усмихна се топло Линда.

Момичето приглади синята си рокля и бавно напусна стаята. След няма и половин час, влезе едно момче. С кафява коса и морскосини очи. Беше около 14 - 15 годишен. Седна срещу Линда и заговори уверено.

- Казвам се Ерик и съм приятел на Марко. Ще Ви кажа какво се случи вчера. Той получи съобщение от приятелката си Ариа. Гласеше, че ще се чакат в 5 на моста в парка. Приятелягне се осъмни в нищо свързано с това съобщение. Но аз усетих, че нещо не е наред. Ерик си беше твърдоглав и не ме послуша. Около 5 и 30 той ми се обади. Чувах как някой удря с брадва по нещо. Сега не мога да повярвам, че това нещо е бил приятелят ми.

- Къде живее това момиче?

- Точно до парка, една улица по надолу. Къщата е сива на два етажа, има много цветя отпред. Ария е с 2 години по- голяма от Марко. Мисля, че тази информация ще Ви помогне. Ако мога...

- Каза ни достатъчно неща по случая. Ако разберем нещо ще ти обадим. Чао. - момчето излезе от стаята.

Суровото изражение на Гари уплаши Линда. Да, беше строг, но никога не изглеждал така.

Bloody ChristmasWhere stories live. Discover now