23- декември

11 6 0
                                    

Беше 7 часа  сутринта, на 23 декември. Само ден до Бъдни вечер и още не се знаеше кой се крие зад маската и брадата на Дядо Коледа. Вече имаше три жертви, а можеше и броят им да нарасне. Линда искаше да вкуси сладостта от залавянето му. След убийството на Ариа Евънс, страхът отново се прокрадна в града. Хората бяха шокирани и ужасени. Отново поставяха децата си под ключ вкъщи и не им даваха да излизат. В чест на жертвите, всичката украса от централните улици беше свалена. Вместо усмивки имаше сълзи по лицата им, вместо коледни венци имаше свещи. Градът скърбеше със семействата и близките на загиналите. Някка си хората успяха да се насилят и се радваха на светият празник. Само онова сатанинско същество жадуваше за кръв. Линда се тревожеше за младежите, които й помогнаха Лора и Ерик. Всички тези деца имаха нещо общо, училището. Учеха в едно и също училище, бяха в близки компании. Стомахът й се сви на топка. Усети, че трябва да се обърне. Погледът на Линда се насочи от гледката ,която и разкриваше прозореца към Гари. Пак същото изражение, което тя така добре запомни. Не можеше Коледата да стане по - червена. Възможно ли е?

- Линда - каза тихо - още девет деца са мъртви. Рибари са ги открили около язовира. Телата им са изгорени. - тя се изправи. Тръпки обзеха тялото й.

- Язовирът? Не разбирам, той е в другия край на града. Убийствата досега бяха в северната част, а не в южната. Да тръгваме - отпи от кафето си - имаме трупове за събиране.

Трафикът днес беше приемлив. Благодарение на този фактор, те стигнаха много по- бързо до мястото. Престъплението беше извършено на 50 метра от брега в гориста местност. Полъхът на вятъра беше слаб, но можеше да те накара да изтръпнеш. Телата бяха наредени в полукръг. Роналд пристигна няколко минути след тях.

- Нова касапница ни е оставил този път? - подсмихна се Рон. Имаше странно чувство за хумор.

- Да се залавяме за работа - каза Линда и прескочи жълтата лента.

Започнаха да оглеждат всяко едно тяло и да събират улики.

- Защо точно девет? - попита Гари.

Сякаш въпросът му отвори очите на Линда. Тя видя, че до всяко тяло има надпис. До надписите бяха и личните карти на децата. Погледът и падна върху тези на Лора и Ерик. Не можа да повярва на очите си, младежите бяха мъртви по нейна вина.

 - Гари, това са елените на Дядо Коледа. Броят им е точно девет. Това означава, че...

Bloody ChristmasWhere stories live. Discover now