Sabah uyandığımda gözlerimi açtığım için ğozlerim ağrıyordu dün çok ağlamıştım kalkıp yatağımı hallettim sonra üstüme dolaptan bir kot pantolon sonra siyah bir sweat giydim saçımıda topuz yaptım altına da siyah çoraplarımla siyah nike larımı giydim ve odamdan çıktım.
...
Aynanın önüne geçip kendime baktım çok bitkindim boynum mararmıştı ve hala acıyordu dudaklarım sızlıyordu mutfağa indim 2 gündür okula gidemiyorum abimi çok özlemiştim ben
Burda kalmak istemiyorum yetrr artık daha fazla burda kalamam
Madem burdan gidemiyorum bende tama en yok olurum
Abim kesin çıldırmıştır beni göremeyince 2 gündür yokum çünkü. Neler yapıyor kim bilir ya jackson ya da chanyeolu dövüyor kardeşim nerde diye? Bilmiyorki taehyung beni kaçardı....
Mutfağa indim ve bıçağı elime aldım yapabilirdim ama gözümün önüne abim geldi gözlerim doldu ama kendime gelip bışağı karnıma sapladım. Yere düşmüştüm bıçak elimdeydi elimle karnımı tutuyordum gözlerim kızarıyordu üşüyordum titriyordum yerdeki kanı görümce daha çok ağrılarım arttı gözlerim kapanırken beynimde yankılanan şu sözü hatırladım abim söylemişti...
"Birdaha beni göremeyeceğini bilsen bile kendini koru, güçlü ol yoona"
Demişti bana, ama ben güçlü birisi deilim ben okuldaki bad girl grubunda olan,korkularıyla yüzleşemeyen,korkak bir kızım ben güçlü biri deilim abi,ben kendimi taehyung dan koruyamam akşam yaptıklarımdan sonra asla koruyamam özür dilerim...
Gözlerimi kapatmıştım...
...
{Taehyung dan~◆◆◆◇◇◇}
sabah bir gümbürtü ile uyandım yoonayı merak ettim ilk gidip
Odasına girdim odasında yoktu, aşşağı uçarak indim resmen çok korkuyordum ona kr şeymi oldu? Salonda yoktu banyoda deildi en son mutfağa girdim yoonayı kanlar içinde yerde baygın görünce
Nefesim kesildi niye yapmıştı?
Benim yüzümdenmi? Ona dokundum diyemiydi?
Hemen nabzına baktım yavaş atıyordu kucağıma alıp evden çıktım
Arabaya bindim ve direk şehirdeki hastaneye sürmeye başladım
Hızlı sürüyordum yoona niye canına kıydınki ya! Sinirlenip ellerimi direksiyona vurdum keşke gitmesine izin verseydim benim yüzümden bu halde jimin duysa beni gebertir....
Hastaneye gelmiştik onu yine kucağıma aldım ve hastaneye girer girmez g0hastanedeki hastalar şaşkın şaşkın bakıp çığlıklar atıyordu
Sanki ilk kez kan gördüler hemen doktorlar geldi ve yoonayı sedyeye yatırdı yarasını görünce hemen ameliyata aldılar çok korkmuştum duvara yaslandım ve yere oturdum ellerimi saçlarıma daldırıp gözlerimi kapattım ama şaşırmıştım yanağımdan süzülen bir su damlası görünce ağladığımı anladım ben ilk kez bir kız için ağlıyordum yoona için umarım ona bir şey olmaz benim suçumdu hepsi......
Yoonadan~♡♥
Beyaz bir ışık görüyordum özgürlüğemi gidiyordum,kurtuluyormuydum? Birden önümden o beyaz şey kalktı bir anda gözlerimi açtım ve nefes aldım aralıksız yanımdaki elinde elektro şok cihaz ile durn doktor ve hemşireleri gördüm kalbimmi durmuştu? Amaşu an yşıyordum tekrar özlerimi kapatıp kendimi uykuyateslim ettim duyduğum ses de beni rahatlatmıştı "hastayı kapatalım"
...
Taehyung dan~
Ameliyathaneden çıkan doktorla ayağa fırladım gözlerim kızarmıştı saçlarım dağılmıştı..
T: doktor! Yoona nasıl?
Dr.: hasta iyi,ameliyat iyi geçti dinlendikten sonra taburcu olabilir.
T:ç-çok saolun! Teşekkürler!? Görebilirmiyim?
Dr.; fazla yormayın.
T:tamam.Doktor gitti bende yoonanın odasına girdkm uyuyordu yanına gidip ellerini tuttum ve öptüm saçlarının kokusunu içime çekdim.
Mis gibi kokuyordu yarası iyi durumdaydı umarım beni bir gün affeder... kendi kendime söylenmeye başladım.Yoona,ben seni çok seviyorum biliyorum,seni çok üzdüm çok kırdım
Ama çok pişmanım,seni çok seviyorum beni sev,bana alış diye seni ormandaki dağ evine getirdim ama sen bana alışmadın,beni sürekli
Tersledin,üzdün bende sinirlerime hakim olamayıp senin canınımyaktım sana dokunmaya kalktım özür dilerim sen de canına kıydın ama şükürki yaşıyorsun bundan sonra özgürsün beni çok korkuttun evine git yoona zorla sana kendimi sevdiremem sen haklıydın.Demiştim arkamı dönüp giderken yoona kolumdan tuttu hemen arkama döndüm göz göze geldik bana;
Y:söz mü?
Demişti bende ona;
T:evet söz seni üzmiycem.
Dedim beni kendine çekdi ve sarıldı kokusunu içime çekiyordum o benim herşeyimdi ben onu bırakamazdım beni affetti çok mutltluydum...
Yb gelddiiiii 💕💕💕💕💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLAYBOY- KTH
FanficKim taehyug,okulun bad boyu ve play boyu;Şişko ve çirkin birini nasıl sever?? yoona; beni hiçmi sevmedin taehyung? taehyung; hah! altıma alacağım kızlar varken niye seni seveyimki??? yoona: beni sevdiğini düşündüm oysa... taehyung: senin gibi çirkin...