Janji Palsu
Tusun 3
Dikarang Ryana'Mang umbas nya nyabak, nadai nagasuh d sinu laki baka nya ko sinta bejako pemuas seduai ya ke bejalai kaki pulai ke rumah.. nasib gak rumah panjai sida umang enda jauh ari rumah sida raymond, enda meh seduai ya sinta takut bejalai... sepanjai ke bejalai pulai ke rumah umang sigi nadai bejako semina nyabak ngenang diri...
Pagi nya umang dani laun lamban ke bendar nyabak ngenang ulah raymond ke nipu enggau meri ya jako jai.. 'Nama salah aku? Nama raymond sanggup meri jako baka nya, ngelamatu nadai kala ya bejako munyi nya ko ya bejako kediri... sambil ya tegenung sambil nya ai mata ya enggai badu badu nerutu...
Sinta temu ngiga umang laban ka maie umang ngiga kerja ba bandar ngambi ke ya badu tusah ati ko ati sinta.. beguai meh sinta ngagai umang... 'Selamat pagi mak ko sinta ngagau ke indai umang... sigi kangau sinta ngagai indai umang laban ke ukai orang bukai ga indai umang, menyadi tampung pala apai sinta..' Selamat pagi anak mak, tumu mat ngiga umang, umang alu bedau dani di bilik din, alai meh ngerak ya, mak ka ngaga kopi dulu lgi enti umang dani baie ngirup ke dapur ya au ko indai umang... 'ok mak, terima kasih ko sinta...
Sinta lalu ngetuk pintu bilik umang... ' mang udah dani d mang, ku tok sinta buka pintu ko sinta.. angkat meh umang muka pintu ke sinta..'Udah ku dani tang lembau ka angkat ko umang... 'nama dah dik ngiga ku tumu pagi ko umang..' ka maie d enggau akk pulai melaka ku pagila ko sinta.. 'nama pengawa tua kin ukai bisi org enggau sida mak apak di menua dah ko umang...' kerja ko sinta... 'Au meh sin ku enggau dik gak, enggai ku tinggal kediri ditu ngasuh ku merinsa aja ko umang...
Pagi nya nurun meh umang enggau sinta pulai enggau kakak sinta ke melaka.. tumu sida ya nurun laban bilun ke dikena sida ya tumu pagi.. umang semampai malik ke pintu penamak laban ngumbai raymond bisi datai.. tang nadai ga.. 'Nama peda d mang? Kapa d ngiga laki baka ya nya, diatu terus ke pengidup d ko sinta madah ke umang...sida ya pan nepan bilun...
'Sinta umang bah aram arhh nama utai dipeda seduai agi udah datai dimelaya kitai ko kakak sinta.. sakai seduai ya laban enda kala datai menua orang... tang dalam ati umang bejako..' Diatu aku harus muai lelaki baka raymond nya, nadai ngasuh aku tusah nadai laki biar pan kaul aku enggau ya kala rapat enda patut aku enda ulih ngidup kediri, diatu aku mesti nyaga tubuh nyaga mua diri ngambi ya nemu aku ukai indu enda ulih berubah ko ya bejako kediri...
'Mang nama keja giga tua ko sinta..'Nama nama aja tau meh sin asal tua ulih keja asal tua ulih nyambung belajar tinggi agi ko umang nyaut sinta... 'ok mang aku nitih aja..
4taun ke diatu...
Raymond..
'Bajik amat umang, puas ku ngiga d suba mang, nyesal ku meri jako jai enggau dik suba,dini meh d mang ko raymond..'Enti diberi peluang aku sigi minta siti aja sambung pengerindu tua baru ko raymond bejako kedri baru..'Sin gemok mat antu capi raymond nya neh ko umang..' Haha capi ko dik mang apuuu pama neh nama ya ko sinta lelekik ketawa ke umang... 'Au lah capi meh tulah nya sin, laban ngumbai ku enda nemu nyeremin mua diri ko umang..
'Nurun ku sin ko umang rerauh ngagau ke sinta ari atas madah diri nurun gawa... maya nya sinta enda keja. Siko tudah umang aja meh nurun.. Datai ba sekula umang sigi lalu ngajar baka selama... tengah ari umang sigi mupuk pulai ke rumah..
Umang lalu ngetu ba siti endur kedai makai sigi endur seduai ya sinta nampau asi... enda mukai mukai raymond tepeda ke umang tang maya nya raymond enda ulih ngagau laban umang bisi berandau enggau siko laki.. seduai ya dipeda raymond cukup mesra bepegai jari.. 'sapa laki nya, nama kaul seduai ya umang pia ko raymond.......
Bersambung.... tusun 4
YOU ARE READING
JANJI PALSU
RomanceNgisah siko indu ti semampai dikeduan gau diberi janji palsu..bahagia ke enda umang ila sama2 meh follow jerita JANJI PALSU sampai ke unjung..