Janji Palsu
Tusun 5
Dikarang Ryana'Dik ngelala ya? ko alex nanya umang..
'Au ngelala, sama sekula enggau aku suba, ko umang nyaut... Alex temati kutu nadai ulih bejako agi.. Alex enggai mayuh tanya agi laban takut ke semua rahsia ya mayuh gik temu umang.. Ya sayau ke umang tang alex enda ulih muai sangan, laban sangan bini ya...' Mummy, tu temuai ko mummy tadi pia ko sangan... Sangan alu semak umang enggau mua baka ke enda puas ati.. Diak sangan lalu nampar mua umang.. Umang laban ke enda ngadang ditampar sangan nyau tekenyit lalu migai mua ya..' INDU ENDA NEMU MALU, INDU MURAH LAKI ORANG PAN DIKACAU NUAN!!!!!!! Pia ko sangan pengudah ke nampar umang sambil ngeludah mua umang ... umang nyabak enda dapat bejako perening ya mua alex, tang alex enda malik ya. Mina nunging mua..
' Umang, cukup meh nangka tu tua begulai ukai aku enggai tang aku sayau ke bini aku, aku bepangan enggau nuan ukai kedeka tang semina deka beduan ko alex madah ke umang.. Diak umang sekali da agi asai ke diurik orang enggau pisau mit..
Angkat sinta lalu nuju alex ke baru udah bejako.. Tampar ya alex serta alu meri jako ngagai alex, 'Nuan udah meri janji palsu, nuan ngemula ke semaya, nuan meh lelaku dayus cukup penyaie ari antu ko sinta... mansang ya ngagai umang alu tarit ya jari umang alu dibaie ya pulai... Tang seduai ya ngetu laban dikangau ke indai alex...
'Umang anang guai ko indai alex.. seduai ya sinta enda malik ke mua semina melakang, diak indai alex nyuak ke siti sampul diberi ngagai umang lalu ya bejako,' Tok duit 100ribu nuan badu agi ngiga anak aku, nuan nemu anak aku udah bebini anang ka nyadi indu murah nadai meruah!! Ko indai alex... Ninga ke munyi nya umang panas ati ya lalu nguing ngagai indai alex lalu sambut ya duit nya tadi tang dikeluar ke ya duit ari sampul nya lalu di buai ya ba mua indai alex..
'Tu duit ka di beri d ngagai aku?? Tu duit kena d ka mayar ulah anak d ngayah ke aku?? Simpan duit d nya!!! Aku ukai indu murah deka beambi ulih enggau reta tekira d!!! Ko umang.. umang enggau sinta lalu pulai, nasib meh seduai ya enda ambi alex tadi enda pia bejalai kaki baru seduai ya... umang nadai bejako semina nyabak berunding ke ati diri, nama pengidup ya di atur petara baka nya... sinta semina nilik umang tang ya enda berani nanya umang, ya semina maie kereta nuju rumah aja...
Seminggu udah ke hal nya nyadi umang nyadi indu ti enda mayuh jako, nadai didinga ketawa semina tegenung aja sambil nyabak, tubuh umang makin kurus.. Sinta ke meda ulah umang semina gilik pala, sinta enggai mayuh jako, enggai ka umang lebih tusah ati.. Sinta semina besampi ngarap ke pengidup umang meruan belama lama ya..
Seminggu udah cuti sekula pan dibuka.. umang baka selama sigi nadai mayuh jako mulut ya tekunci rapat semina senyum aja enti sinta nanya.. , ' Mang umbas meh nya, kapa guna laki baka nya, terus ke pengidup dik mang, anang alah laban penguji ko sinta.. Sinta nyau sunyi labab nadai ninga umang bejako baka selama... Diak sinta nyabak merap umang...' Sunyi ku mang d nadai bejako, nadai nundi ku umbas meh nya kumang badu agi beraie ko sinta... Meda sinta nya sesedan nyabak umang lalu bejako... 'Sin umbas agi nyabak, okey okey badu ku beraie dah demi dik, terima kasih meh sin laban dik aja bisi maya ku tusah tauka senang ko umang...
Raymond...
'Dini meh umang nadai kala dipeda, nama ku enda kala meda ya napau asi agi di kedai makai tu.. cukup ku lelenggau ke dik mang,, ayan meh dik kumang badu belalai lari ke aku baka tu ko raymond bejako kediri.. Baru ka angkat alex ari bangku ke endur ya duduk diak ya meda umang enggau sinta sama sama bejalai nuju kedai alai ya nganti umang ninting ari..' Umang.... nama gamal ya kusut kurus baka nya?? Mua pucat baka ke sakit ko ya bejako..Enda berasai meh kaki ya nyingkang nuju alai umang enggau sinta ke duduk..diak umang enggau sinta tekenyit serta merening ngagai raymond ke bediri depan seduai ya.. 'Umang,,, ulih ku berandau dik enda lama ko raymond.. umang malik sinta, diak sinta meri awak endur seduai ya berandau....
Puas umang berunding nama jawapan ti patut diberi ya ngagai raymond... 'Kada ya nipu ku agi, patut ke enda ku nerima ya pulai baru ko umang...' Sin baka nie runding d enggau jako raymond nya,, patut ke enda aku nerima raymond ko umang.. 'Uji meh mang nie nemu ya amat amat berubah, tang nuan mesti nanya nama telai ati d empu anang meri jawapan ke ulih ngasuh nuan merinsa kali ke tiga ko sinta...
Umang cuba dail no telefon raymond..
Raymond 💕 Helo sapa tu ko raymond..
Umang💕 Aku tok umang... ulih ku berandau enggau nuan pagila di tempat biasa..
Raymond 💕 Ulih umang, pukul berapa tua betemu..
Umang💕 Dalam pukul 9pagi..
Umang lalu madam ke telefon...Ari jauh umang udah meda raymond, Diak umang meda raymond senyum ngagau umang tang umang semina meda aja nadai malas senyum raymond... 'Lama dik udah datai mang ko raymond..' lama diri gak bisi ga ke setengah jam udah.. ' Minta ampun meh umang laban ngasuh nuan nganti lama ko raymond...'nadai ngawa,raymond aku bisi tai ka padah ngagai dik ngarap d nerima enggau ati ti tenang,,, AKU.........
BERSAMBUNG...TUSUN 6..
-💓💓 NGARAP KE PUAS ATI MEH AU.. MINTA AMPUN ENTI BISI KURANG.. ULIH KOMEN NAMA UTAI BISI SALAH NGMBIK KU NEMU.. KU BARU BELAJAR MAYUH PENGURANG💓💓-
YOU ARE READING
JANJI PALSU
RomanceNgisah siko indu ti semampai dikeduan gau diberi janji palsu..bahagia ke enda umang ila sama2 meh follow jerita JANJI PALSU sampai ke unjung..