" εκανε κατι που δεν θα σου αρέσει καθόλου." ειπε η βενι
" τι έκανε;" ειπα κρατώντας την ψυχραιμία μου.
" έκανε τεστ DNA να δει αν ο Μάρκος ειναι όντως γιος του. Πιστευε πως του ελεγες ψέματα για το παιδί." ειπε λυπημένη.
" τι έκανε;" ειπα σοκαρισμένη.
" μωρο μου -"
" ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΛΕΞΗ! ΛΥΣΕ ΜΟΥ ΑΡΗ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ. ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΦΩΣΕ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ;!"
" μωρο μου να -"
" Να σκασεις Άρη! Τωρα μιλαω εγω! Ηταν ποτέ δυνατον να σου φορτωσω το παιδί ενός άλλου;! Και ωραια, πες πως είμαι αδίστακτη και το κανω. ΠΟΤΕ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΓΚΟΜΕΝΟ, ΑΦΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΜΑΖΙ ΠΑΝΤΟΥ! ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ, ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΜΑΖΙ ΣΕ ΒΟΛΤΕΣ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΟΥΡΗΜΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΝΕ ΠΗΓΑΙΝΕΣ!"
" ρε μωρο -"
" μην μιλησεις! Δεν θελω να σε ξαναακουσω. Α! Και να σου υπενθυμησω. Δεν είμαι απο τις πουτανες που περνας την ωρα σου μαζι τους." ειπα και κλειδωθηκα στο δωματιο του μωρού.
Δεν το πιστεύω πως εκανε κατι τετοιο! Νομιζα πως με εμπιστευόταν! Νομιζα πως πραγματικα με αγαπουσε, και παραλίγο η ηλίθια, να τον συγχωρήσω!
Ο Μάρκος κοιμόταν. Δεν ειχε πάρει χαμπαρι απο τις φωνές μας.
Καθισα στην πολυθρονα δίπλα του, και κοιμηθηκα εκεί.
[...]
Ξημερωσε.
Ανοιξα την πορτα, και ο Άρης δεν ηταν στο σαλόνι.
Πανω στο τραπεζι ηταν ένα χαρτί.
Απο: Άρης
Προς: Έλενα.Γειά σου μωρο μου. Ξέρω πως αυτό που έκανα σε στενοχώρησε. Τα πράγματα δεν εγιναν έτσι ακριβώς.
Το βράδυ αφοτου είχες γεννήσει, ήρθε ο ξάδερφος μου, ο Θοδωρής. Τον θυμάσαι τον θοδωρή που σου την έπεφτε ετσι; του εδειξα τον μικρό, και μου είπε πως δεν μου μοιάζει. Δεν τον άκουσα, γιατι σου ειχα εμπιστοσύνη, αλλά μου έλεγε διάφορα πραγματα και μου έκανε "πλύση εγκεφάλου"... Το ξέρεις πως σου εχω απόλυτη εμπιστοσύνη έτσι; Το ξέρω ότι δεν θες να με βλέπεις στα μάτια σου και το καταλαβαίνω. Για αυτό φευγω απο την Ελλάδα. Δεν μπορω να μείνω, και να ζω χωρίς εσάς. Κάποια στιγμή θα γυρίσω να ξέρεις. Αλλα δεν ξερω πότε. Σας αγαπώ και τους δύο παρα πολυ. Να προσέχεις τον γιο μας.
ESTÁS LEYENDO
my boss is better than yours [ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΟ]
Novela JuvenilΗ Ελένα, μια 25χρονη, ομορφη κοπέλα, δουλεύει σε μια εταιρία ρούχων. Το αφεντικό της, ο διευθυντής δηλαδή της εταιρίας, εχει μεγαλώσει αρκετά, και δίνει την θέση του, στο γιο του Αρη. Ο Αρης ομως, δεν ειναι και το καλύτερο παιδί, καθώς είναι ενας p...