Kim Jung Eun - Παρουσιάστρια
"Για εμενα το modelling σημαίνει παρα πολλά. Θυμάμαι ήμουν μικρό κοριτσάκι, έβλεπα στην τηλεόραση μοντέλα και έτρεχα προς τον καθρέφτη να κανω και εγω πόζες. Οι γονείς μου φυσικά δεν το στήριζαν, αλλα μετα απο πολύ καιρό τους έπεισα. Δεν το μετανιώνω με την καμία. Εχω κανει παρα πολλές φωτογραφίσεις με πολλες εταιρίες αλλα να ερθω στο GNTM είναι το πιο μεγάλο βραβείο μου"
Kim Seok Jin - Σχεδιαστής Ρούχων
"Οταν ημουν μικρός φοβόμουν να πω οτι μου αρέσει η μοδα λόγω της κοροϊδίας που θα έτρωγα. Μου άρεζε να ντύνομαι ξεχωριστά, μοναδικά και να ζωγραφίζω ρούχα, αξεσουάρ -τετοια-. Μια μέρα καθάριζε η μανα μου το δωμάτιο μου και βρήκε τις ζωγραφιες, και με ρώτησε τι θελω να γινω. Χαίρομαι που είχα σωστή υποστήριξη και που ακολούθησα τα όνειρά μου"
Kim Jennie - Μοντελό
"Μοντελο ηθελα να γινω μιλαμε, απο τα 6 μου; Τοσο παλια. Είχα παρα πολυ χαμηλή αυτοπεποίθηση, δεν περίμενα ποτε να φτάσω τον στόχο μου. Ημουν 14 και γίνονταν casting στην πόλη μου, και αφού μίλησα με τους γονείς μου πήρα μέρος. Με θεώρησαν τρελή, αλλα τελικα πέρασα. Μετα απο 6 χρόνια είχα κανει φωτογραφήσεις για μαγαζιά με ρούχα κάποιες φορες για κολώνιες. Οταν μου ζητησε η Channel να κανω φωτογράφιση είχα πάθει σοκ"
Kim Tae Hyung - Φωτογράφος
"Με την φωτογράφιση ειχα πάντα κόλλημα. Οπου και να πήγαινα εβγαζα φωτογραφίες. Με λέγαν περίεργο, αλλα δεν με ενοιαζε, εγω κανω οτι μου αρεσει. Οταν ήρθε η ωρα να σπουδάσω, δεν ηξερα αμα ήθελα να παω σε καποια κλασική σχολή ή να ακολουθήσω το ονειρο μου. Τα αδέρφια μου μου είπαν να κανω οντως, οτι θέλει η ψυχη μου. Ευχαριστω τον εαυτο μου που άκουσα τους γύρω μου"
_____________________
Lee Chae Rin - Ζενεβιεβ (επρεπε συγγνωμη)
Son Seung Wan - Έλενα
Lee Sun Mi - 2η Έλενα
Jessica Hyun-ju Ho - 2η Ζενεβιεβ
ESTÁS LEYENDO
𝐆𝐍𝐓𝐌, 𝖪-𝗉𝗈𝗉 𝖤𝖽𝗂𝗍𝗂𝗈𝗇
HumorYou wanna be on top? Na Na Na Na Na Το GNTM επιστρέφει αλλη μία φορά στις οθόνες μας αλλα με version κορεάτικης ποπ. Κορίτσια απο καθε τόπο προσπαθούν να αξιοποιήσουν το όνειρο τους. Ειναι έτοιμες να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες του modelling?