-2- Το γράμμα

7 0 0
                                    

Χρόνος: παρόν
_______________

Αγαπητέ Αϊ Βασίλη,
Ξέρω ότι δεν πρόκειται να δεις αυτό το γράμμα. Αφού δεν έχεις δει κανένα γράμμα μου όλα αυτά τα χρόνια. Αλλά... Για κάποιο λόγο φέτος. Νιώθω πως.. είσαι εδώ για μένα. Βέβαια, κάθε χρόνο έτσι λέω αλλά, φέτος είναι εντονότερο αυτό που νιώθω και δεν ξέρω το γιατί. Οπότε.. γιατί όχι?

Για το 2020, το μόνο που θέλω είναι να έχω δίπλα μου ανθρώπους που με αγαπάνε. Όχι που προσποιούνται πως μ'αγαπάνε. Εύχομαι να δεις αυτό το γράμμα.

Piper Pierce,
Washington, USA

Δίπλωσα το γράμμα μου και το έβαλα σε έναν φάκελο, στη συνέχεια γύρισα το φάκελο και έγραψα την διεύθυνση και το όνομα του Αϊ Βασίλη. Χαχάνησα. Ποιον κοροϊδεύω? Μάλλον είμαι τόσο φοβιτσιάρα, που φοβάμαι να το ζητήσω μέσα  από ένα ηλίθιο γράμμα που δεν θα διαβάσει κανείς ποτέ. Ή μάλλον, ακόμα χειρότερα, είμαι τόσο πολύ απελπισμένη που γράφω γράμμα στον Αϊ Βασίλη.

Πήρα το φάκελο από το μεγάλο,  χριστουγεννιάτικα στολισμένο γραφείο μου, και το έβαλα μέσα στο συρτάρι του κομοδίνου μου.

Άκουσα κάποιον να χτυπάει την ξύλινη πόρτα του τεράστιου δωματίου μου.
<<Ναι;>>

Από την πόρτα ξεπρόβαλε μια από τις πολλές οικονόμους του σπιτιού. <<Δεσποινίς Piper, ο πατέρας σας, σας φωνάζει να έρθετε κάτω, το δείπνο είναι  έτοιμο>>

<<Το δείπνο με τους Lachowski, το είχα ξεχάσει τελείως>> Είπα και περπάτησα γρήγορα έξω από την πόρτα με κατεύθυνση την μεγάλη τραπεζαρία του σπιτιού.

Αφηγητή's POV

Αφού η Piper χάθηκε εντελώς από τα μάτια της οικονόμου. Η ίδια περπάτησε μέσα στο δωμάτιο της.

<<Πολύ παράξενο αυτό το παιδί>> Ξεστόμισε και άρχισε να συγυρίζει το δωμάτιο της Piper.

Ξαφνικά, την προσοχή της τράβηξε ένα γράμμα πεσμένο κάτω από το γραφείο.
Μάλλον η Piper δεν θα πρόσεξε πως το γράμμα που μόλις είχε υποτίθεται φυλάξει, έπεσε μεσα από τον σκισμένο  φάκελο την ώρα που το μετακινούσε στο κομοδίνο.

Μάλλον η δεσποινίς πάιπερ θα ήθελε να το παραδώσει, και θα το ξέχασε.

Σκέφτηκε η οικονόμος χωρίς να κοιτάξει  περισσότερο το γράμμα και το πήρε μαζί της.

Την επόμενη ημέρα, η οικονόμος άφησε το γράμμα στο ταχυδρομικό κουτί της γειτονιάς της. Χωρίς να διάβασε καθόλου τον φάκελο από πίσω.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 03, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Impossible/ΑδύνατονDonde viven las historias. Descúbrelo ahora