Silviu nu mai avea pe nimeni. Ramasese singur in pustiul sufletului sau sau rupt in bucati si bucatele de moartea partenerului sau Alin. Vibeul sau era din ce in ce mai rau. Era convins ca nimeni nu va umplea vreodata gaura din pieptul provocata de tragedia de la Podul Albastru.
Intr-un moment al depresiei in care stergea toate contactele prietenilor si familiei raposatului, pe ecranul lui Silviu se iveste un anumit Alex Z. Ochii sai inlacrimati se lumineaza pentru un moment, dar numai 1.
Era vorba despre Alex Zlavog. Artistul inalt si intimidant cu un an mai mare decat Silviu. In liceu, erau amici. Dar era evident ca Silviu dorea mai mult. Dar bine, pentru Alex nu era asa.
Cu toate ca au trecut ani..........si ani...........si ani............................... Silviu nu l-a uitat pe Alex. Era ingropat in aur in adanc in sufletul sau. Decide sa ii scrie un mesaj. Ramane pe ganduri pentru cateva momente. Va risca sa ramana cu seen?
Decide sa o faca. Ii trimite un mesaj scurt, terminat intr-o inimioara rosie ca sangele: Buna, ce mai faci?Cum e vibeul? Sunt Silviu. *inimioara sangerie*
Sprea surprinderea lui Silviu, Alex raspunde cand ai zice peste: Vibeui bun boss, tu? de cand n-am mai vb.. vrei sa e vedem vibe check?
Dilviu era extaziat! nu a mai primit un mesaj diferit de "Condoleante" de zile...Alex era ca gen o lumina in sufletul sau uscat de rele.
"Uite nus bine... hai la mine acas.'Alex merge la Silviu acasa!
Alex arata diferit. Isi tunse pletele, ramanand cu o periuta. Acum semana cu Alin.
-Hey Silviu,te-ai schimbat...
Alex da mana cu Silviu si continua:
-Inainte erai mereu un zambet! Ce s-a intamplat?!
Silviu da mana cu Alex; incepe sa planga si ii povwsteste lui alex ca este (si a fost de la inceput) gay. Si mai ales de ALIN.
Alex incearca sa empatizezee cu Silviu si chiar incearca sa il cheeruiasca up.
-Silviu, inteleg cum te simti, dar pericolul exista doar daca ti-e frica.
Alex ii pune mana cu deget pe cot in semn de consolare.
-Fii barbat. Trebuie sa fii puternic................................................. .
Auzind aceste cuvinte Silviu se inveseleste putin. Cei doi isi petrec seara unul in compania celuilalt povestind cate si mai cate!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alex pleaca chiar inainte de apus lasandu l pe Silviu gol in suflet si stomac.
YOU ARE READING
Vibeuri Interzise | silviu x alex | ~Dana Budeanu~
Storie d'amoreAflat intr-un impas; SILVIU decide sa se reconecteze cu un prieten vechi: ALEX Zlavog. Lucrurile decurg bine, pana cand vibeul este tulburat de ea insusi DANA Budenu. Le da verdictul:nu pot fiiiii impreuna. Ce vor face ei ca sa isi salveze relatia?