Hidup ni .. tk semestinya sentiasa dimiliki .. kadang kadang .. kita terpaksa melepaskan seuatu itu sedangkan kita tahu ia amat menyakitkan .. mulut .. mampu mengukir senyuman .. sedangkan hati .. ?? Mampukah hati juga turut gembira keriangan ketika dilanda perasaan sedih dan ingin meninggalkan dunia yg penuh dgn dusta ini .. ??
Wahai saudaraku , inginku memesan padamu bahawa aku tidak akan pernah meninggalkanmu dan melupakanmu .. jauh sekali untuk aku mencurangimu .. akanku tunggumu hingga di akhir nafasku .. akanku sentiasa mengingatimu di kala ku senang dan duka .. takkan pernah ku melupakanmu walau sedetik .. akan ku ingati segala kenangan dan memori yang telah kita lalui bersama .. deraian air mata yang keluar dari kelopak mata ini dengan sangat laju seakan mengerti setiap maksud disebalik perkataan yang kau berikan padaku .. akan ku merinduimu wahai saudaraku yang ku sayangi .. dan aku tidak akn pernah melupakan setiap jasa yang telah kau korbankan demi diri ini ..
Wahai saudaraku yang ku anggap seperti keluargaku sendiri .. kalian telah meninggalkanku dengan kata - kata yang begitu baik sekali .. akan ku merindui kalian yang telah banyak membantuku untuk terus meneruskan hidup .. yang telah berkorban apa saja demi diriku .. yang telah memberi nasihat dan dorongan untuk aku bangkit semula datri terus jatuh dan tidak mampu untuk bangun semula ..
Jangan lah meninggalkan kami .. kami sangat memerlukan kalian berdua .. tarikh 4 Januari pasti menjadi tarikh bersejarah buat hidupku .. akan ku ingat peristiwa yang berlaku pada tarikh tersebut ..
Untuk kesekalian waktu , inginku memohon maaf atas setiap perbuatan ku selama ini jika telah membuat hati kalian terguris , sakit dan terasa .. mungkin .. inilah buat kali terakhir aku meluahkan segalanya yang terbuku di hati .. sekian .. Assalamualaikum , sahabat - sahabatku .. ') ..
- puteriroses -
4 Jan 20
YOU ARE READING
Life is nothing ..
RandomSometimes tk semua yg kita impikan menjadi sebuah kenyataan .. Dan ade bende yg kita tk minta dan akhirnye ia berlaku dan terjadi dlm hidup kita .. Life must go on , dear .. Life is nothing because of people doesn't know anything bout us .. Hope u...