"La Tuğba okula geç kaldık"dedi Duru.
"Hadi be ben bilmiyodum çünkü"dedim.
Otobüste kırışan kıyafetlerim için üzgündüm.Sınıfa girdim ve çirkinliğimle göz üzerinde bulunmuş oldum.
"Hocam cevap vermek istiyorumm"
Her zamanki gibi söz hakkı alamayınca oturdum kıçımın üstüne.
ZİLLLLLLL....
Bu hocayı boğmamak için tek kurtuluş... Okulda zamanımın boşa geçtiğini düşünen ben okuldan nefret ederek okula gelmek için ter kokularına katlanan ben olmuştum. Artık kendimi tanıyanıyodum. Bu kızlar beni çook değiştirdiler. Onlar sayesinde okula geliyorum,aç kalmıyorum. Ve en önemlisi onlar benim herşeyim. Ben bunlara kafa yorarlen çıkış saati geldi.Duru bana sesleniyordu."Tuğbaaaa hadi otobüs kaçıyoooo"Ewet otobüs şuanki benim ter kokumdan kaçıyordu belkide. Neyseki otobüse yetiştik de Duru hanımın çenesinden kurtulduk. Ewe yaklaşmıştık kiii ben yine açlığımı hissettim.
"Yemekkkk,açım bennnn açımmmm :("
"Ay gelene kadar cırladın bi sus"
"Şimdi hemen bi makarneks yaparım yeriz"diyen saf Duru'ma minnettar kaldım.
Açlıktan ölen ben "OTOBOSTO CORLOYOP DORDON"diye Melis'in taklidini yaptım. :)
"Hay mk Duru reklamda 3 dk diyorlardı 1 saat geçti lannnn.
Derken uyuya kalmışım.Selenin tatlı sesiyle uyandım (inek falan ama aşkım ya bu kız)
"Uyandım tamam dedim."
"Bana diyene bak bitirmişin mk Melis'i....10 GÜN SONRA::
"La picler uyanın bugün pazar...
"Selen bi planın var mı?"dedi Melis.
"Benim bi planım var"dedi Duru.
"Neeee?"
"AVM"
"ÜFFF bumuydu amk."Yine gittik MARMARA FORUM'A sıkıldım artık oradan her pazar günümü orada rezil ediyorum.
"Hadi kızlar yemek bölümüne gidelim."dedim aç bir ses tonuyla.
"Olmaz!!!"diyerek karşı çıktı Duru.
Ve ekledi;"size sürprizim var"dedi.
...
Otobüsteki iyrenç ve baskın ter kokularından kurtulup nihayet kendimizi eve attık.
"Evet Duru hanım yemek nerede."dedim.
Duru hiç beklemeden dolapta bulunan poşeti çıkardı.içini yavaşça açtı ve o da ne "NUDO NASUKO".
"Bumuydu aptal"diyerek çıkıştım.
"Aptal derken basit şeyler istiyorsunuz ama her gün makarna yemekten içim dışıma çıktı yeter ya beğenmeyen yemez amk.dedi sinirle.
"Selen de bana karşı çıktı;"Denemekten ne zarar gelebilir ki herşeye önyargıyla yaklaşmandan iyice sıkılmaya başladım.Kendinden soğutuyorsun başka bi yorum yapamıyorum bu önyargılı hallerine."dedi.
"Siz çıldırmışsınız bee bu kusmuğa benzeyen şeyi yemek için tartışıyosunuz benimle.Ne hâliniz varsa görün umrumda değilsiniz."dedim ve tam evden çıkarken Melis;
"Bu tartışmaya anlam veremiyorum,şurada güzelece yemeğimizi yiyecektik şimdi bu ne söylermisiniz?"dedi belliki sinirlenmiş.
Yorum yapmadan çıkıp gittim.
Biraz dolandım ve aklıma burger King geldi.Koşarak gittim,sıraya girdim,koca boy patatesimle tek kişilik bir masaya oturdum ve hapur hupur yedim.O arada telefonum çaldı.Arayan Selendi hiç açmadım direk kapattım.Yemeyim bitmiş ben de doymuştum.Malesef yine eve gidecektim ama bu soğuk havaya ve donmama rağmen dondurma almadan çıkmadım.Dondurmamı aldım eve doğru giderken Selenle karşılaştık.Dondurmamı tuttuğu gibi yere fırlattı ve ekledi "Yeter ya amacın ne senin ölmek mi istiyorsun aptal"dedi.Cevap vermeden koşarak eve gittim.Utancımdan yere batmış bi halde eve girdim ve odama çekildim.Evdekiler bana sinirliydi.
Ama bu benim kıçıma taktığım küpe kadar umrumda değildi. Benden sonra eve gelen selen alacaklı gibi dayandı odamın kapısına. Hiç aldırış etmeden gittim yattım. Uyandığımda sabah olmuştu ama içerinden ses gelmiyordu. Kapıyı bi açtım o da ne kızlar kapıda uyuyakalmış. Uyandırdım ve hazırladık kahvaltı bile yapmadan evden çıkıp otobüse bindik ve bn söylenmeye başladım.
"Bu otobüslerden nefret ediyorum."
"Nesi varmış?"
"Sayayım mı"
"Hayır bence kes"
"Melis sen karışma bu Selenle benim konuşmamız"
"Tamam beee"
"Tuğbacım konuşmak istemiyorum."
"Sen bilirsin inek"
":( :( "Yine bi pazar ve ben yine açım.Bu sefer NUDO NASUKO yoktur inşallah.
Selen geldi ve :
"Bugün ayın kaçı"
"Sanırım 30'u"dedim.
Melis'de
"Evet baloya çok az kaldı"dedi.
"Ben hazırım"dedim.
Onlar daha oyalanır bile.Bi giderler alamadan gelirler.Sonra bidaha giderler seçerler ama paraları yetmez bidaha gidip alıp gelirler.
Selen
"Ben çıkıyorum"dedi ve çıktı.
Duru
"Evi temizliyorum yardım edin"dedi.
Selen çıktı ve biz evi temizliyoruz ufffffffff."Yemekde ne var"
"Pilav"
"İyi"
Kapının açılmasıyla bir çift ağlayan göz görmem bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağınık
Teen FictionDağınık 4 kızın tatlı-acı hikayesi... Melis Selen Duru Tuğba Aşklarıyla okullarıyla ev halleriyle her yerde kendini rezil eden 4 taş gibi kızlar....