"Baloooo"birkaç ay herşeyin aynı geçmesinden sonra nihayet balo ayına girdikkk. Hepimiz kıyafetlerimizi hazırladık ve haftaya pazar gününün uzun ve güzel gecesini bekliyorduk. Bu balo gecesi hepimizin birkaç aydan beri rüyasında gördüğü şaheser değerindeki geceydi. Ben siyah,Melis beyaz,Duru kırmızı-beyaz,Selen ise pembe-beyaz elbise giyecektik. Birkaç dk ya geçti ya geçmedi Cem aradı beni; "Tuğba ben bu baloda melise nasıl bir sürpriz yapsam onu düşünüyodum"dedi. Aklımda bişeyler vardı ama söylemedi"bilmem kiiiii"dedim. Sonra telefonu kapatıp beni hiç aramayan sevgilimi aradım. "Alo Tarık sakın lafımı kesme bak eğer sevmiyosan ayrılalım sana bi ewet dedim daha yüzümü değil sesini bile duyamadım."dedim. "Ya sınavlar var biliyosun sevgilim evden çıkamıyorum ki beni bu seferlik affet bende balodan sonra seni mutlu ediyim."dedi. "Baloda senden sürpriz bekliyorum"dedim.Cem'in Melise yaptığı sürprizlere senin kafan çalışmıyomu Tarıkcığım deseydim keşke. Bu arada benim uykum geldi. Herkese "iyi geceler"dedim ve uyudum. Belki biraz sonra filmkoliklerde uyurlar. Tabi benim umrumda olan Tarık bana sürpriz yapcakmı.Sabah olduğunda Melis kahvaltıyı hazırlamış bizi bekliyordu. Ben "oooooohaaaaaaaaaa Melis kahvaltı hazırlamış"dedim.Melis bana sinirle baktı. "Tamam bee bi daha hazırlamıcam siza kahvaltı felan"dedi. Olayı toparladık neyseki. Kahvaltıya bi özenmişti ki sanırsın evlenecek diye seviniyo denemelere başlamış :). Oradan selen "aaaa kızlar bugün pazar"dedi. "Aaaaaaaaaaa doğruya bn günleri de unutmaya başladım"dedi Duru. "Bnm bugün teyzeme gitmem lazım annemde orada olacakmış zaten"dedim.Duru yine evde kalıp film keyfi yapcakmış.Neyse ben çıkıyom evden gerisi Allah Kerim.Ben yolda hızla yürürken taksicinin biri bana doğru yanaştı ve Tuğba hanım diyerek seslendi. Şaşırmam bittikten sonra "Evet benim" dedim. Ilerde sizi bekleyen siyah renkte güzel bir araba var diyince mutluluktan uçtum "Ayyyy Tarıkk" dedim tabii içimden. Arabaya doğru hızla yürüdüm. "Ooooooooo Tarık sen böyle" dediğimle kaldım mal gibi. "Cemmm" sinirden biyerlerime inme indi. "Tuğba biraz konuşmak istiyorum"dedi. "Ben hiç konuşacak havamda değilim Cem beni de anla sen Melis için yaptıklarını fazla kıskanıyorum anlayacağın bundan sonra her yardım istediğinde yanımda bitme"dedim. Yüzünü buruşturdu "Offff hayır Tuğba hayır Melis ile ilgisi yok"diyince merak edip "eeeeeee" dedim. Biraz duraksadı sanırım ben çatlıyım diye. "Tuğba ben Melis'e herşeyi anlattım. "Neyi".
"Ben Melis'le sana ulaşabilmek için sevgili oldum". "Neeeee sen şimdi seninle sevgili olabileceğimizi mi sandın ya şerefsiz sen ne iyrencmişsin bee bende seni adam sanmıştım yazık"dedim ve arabayı terkettim. Tarığı aradım ve konuşmak istediğimi söyledim. Kabul etti ama nasıl anlatıcaktım kii. Offffffff başım dertte. Sahile geldim derken telefonum çaldı. "Melis" dedim ama korkudan kıçım bile tutuldu. "Yaa sana Tarık yetmedimi sen Cem'edemi göz koydun sırayla hepimizin sevgililerini elden geçirmeyimi düşünüyorsun Tuğba senin amacın ne"dedi. "Yapma Melis ben böyle bişeyi bilmiyordum yeni haberim oldu bana kızmaya hakkın yok merak etme ben Cem'in canını"derken daha cümlemi bitirmeden sözümü kesti ve "Bir daha bu eve adımını bile atma"dedi ve yüzüme telefonu kapattı ben şok oldum. Birden biri Tuğba diye seslendi. Tarıkmış ama ben cevap felan veremedim çünkü eve gidecektim ve arkamı dönüp koşmaya başladım. Tarık arkamdan bağırdı ve koşarak kolumdan tuttu. Ben ağlıyordum. Elinden kurtuldum ve koşmaya devam ettim. Eve vardığımda Tarık hala arkamdaydı. Ben merdivenleri zorla çıkıyordum sanki düşecekmişim gibi hızlı. Evin kapısını açarken bir yandanda akan burnumu siliyordum. İçeri birden daldım ve dengemi kaybedip yere çakıldım. Melis'in yüzüne baktığımda içimdeki korku ikiye katlandı. Konuşamıyordum korkuyordum ama kendimi savunmalıydım. "Melis , benim bir suçum yok" dedim ama sesim titriyordu. Tarık iyice meraklanmıştı. Soruyordu ki Melis herşeyi anlattı. Tarık beni savundu. Ben hıçkırıklarımla birlikte Melis'e yenik düşmüştüm. Kız haklıydı sevgilisi bana aşkını ilan etmişti sonuçta. Bu neydi böyle baloya günler kala. Hem ben onlar olmadan ne yaparım. Suçumda olsa bari. Offff kendi sorularımla boğuluyorum sanki. Melis yüzüme üzgün bir biçimde bakıyor. Bende ona çaresizce. Sonra yüzümü hafifce önüme eğdim ve kapıyı sertce çekip çıktım. Gözyaşlarıma hakim olamıyordum sorularımla boğuluyordum. Gece nerede yatıcaktım birdaha gülebilirmiydim. Cevap yok. Koşuyordum sadece nereye gittiğimi bilmeden belki sahile belki teyzeme. O arada telefonum çaldı. " efendim anne" annem ağladığımı anladı ki " Tuğba niçin ağlıyorsun teyzene gel konuşalım" dedi. Teyzeme gittim anneme olanları anlattım. " Tuğba yarın benimle İzmire geliyosun"dedi. " Peki"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağınık
Fiksi RemajaDağınık 4 kızın tatlı-acı hikayesi... Melis Selen Duru Tuğba Aşklarıyla okullarıyla ev halleriyle her yerde kendini rezil eden 4 taş gibi kızlar....