"Yok bişey çekilin"dedi Selen.
"Çok sinirlisin konuşalım rahatla"dedim.
"Üfffffff"dedi.
Gitti aptal söylese biyerlerine bişey olucak çünki.Melis sinirlendi yine kapıyı kıracak mal.
Baloya son aylar kaldı.Tabi insan telaşlı.
Melisde kendi kendime konuşmamdan rahatsız olmuş bir şekilde
"Gelip Seleni kapıyı açması için ikna etsen diyorum"dedi sinirle.
"SELENNNN TATLIM HADI KAPIYI AÇ KONUŞSLIM"dedim.
Al Melis hanım ses yok.Ne yani azcık kendi kendime konuşsam ne olur.Sanki hemen çıktı kız anlattı derdini.HIHHHH.
Harbi kapı açıldı aaoo Selen tatlım neyin var diyecektim ki aynılarını Melis söyledi.Bu kıza bazen gııccık oluyorum.NEYSEEE.
"Tatlım neyin var hadi anlat bakıyım."
"Kızlar Mert'le ayrıldık."
"Nee"
"Oyun oynamış bana herşey yalanmış kızlar ben mahvoldum"
"Haayır gidip hesap sorcam"dedim ve çıktım.Şimdi otobüsteyim ve Selenim için bu baskın ter kokusuna bile dayanabilirim."Ya sen bu kızı nasıl üzersin"
"Kanıcağını düşünmedim ki sevmez beni diye düşündüm"
"Ya sen ne duygusuz bi herifsin"dedim ve kapıyı çarparak çıktım.
Peşimden koştu aptalus.Mert hemen Selenden özür dileyeceksin diyecektim ki lafı ağzımdan aldı.
"Bugüne kadar hiç sevilmedim herkes beni çok sevsin diye uğraştın ama kimse beni sevmedi bende herkese oyun oynadım.Selen de onlardan biridir diye düşündüm işte ama o beni çok sevdiyse bende özür dilerim."dedi."Kızlar Mert aradı özür diledi"diye coşkuyla geldi Selen.
ah biliyodum onun pişman olcağını tatlı tipsizzz şey.
Biraz sonra pattttt telefonum çaldı"dın dın dıdıdın dıdıııdın"
"Aloooooo"
"Tuğba merhaba ben Tarık nasılsın"
"Aaaaa Tarık iyiyim sen"
"Ya ben sana bişey söylemek istiyorum ben seni beğeniyorum Tuğba benim sevgilim olurmusun?"
"Şeyyyyy Tarık bennnnnnn ewettttt"
"Neee ewetmi dedin"
"Sanırım kapatmam gerek bb"
Allahım ben ne dedim yaaaa ÜFFF aman zaten seviyodum boşver sevgilim oldu işte asdasdasdasd.
Tekrar telefonum çaldı aaaaaoooooo "dın dın dıdıdın dıdııııdın"
"Aaaaallloooooo"
"Knk Melis oradamı"
"Ne Melis mi"
"Aynen ondan knk"
"Bekle"dedim ve Melissssssss diye bağırdım geldi.
"Ne var Cem ne istiyon"
"Bana bi şans vermelisin"
"Haaaayır"
"Melis benimle evlenir misin"Melis'in ufku tutuldu tek kelime edemedi.Cem ısrarla sormaya devam ediyordu.Tam o anda içerden biri"Melissss"diye seslendi. Melis Cem'e "beni çağırıyorlar"dedi. Cem"???"
Melis başkasına aşıktı fakat aşık olduğu kişi Selenin sevgilisi Mertti.Onunla hiç evlenemeyeceğini düşündü ve kararını verdi.Belkide yazın Melis'in düğünü vardı. Duru şimdiden hazırlıklara başladı ama Melisim emin değildi. Ahh benim aşkım yaa kafası çok karışmış. O Mert de herkesi kendine aşık ediyor yaa benim Melisimin suçu ne yani. Offf gece gece bunlara kafa yormamam şimdi. "Kızlarrr ben yatıyorum"diye seslendim. Amaaa ses yokkk. Gidip yattım zaten yattığım anda uyumuştum. Biraz sonra"Tuğbacım senin uyku bandananı alabilir miyim ben kendiminkini yıkadım da"dedi Melisin. Bazen sinir edici oluyo ama bu kızda caaan yaaa. Tabi ben bu arada benim uyku benden kaçtı. Baktım evde herkez uyumuş bi Duruya bakimm dedim. Bi baktım o kitap okuyo. "Adı ne"dedim.
"DAĞINIK"dedi. Vavvv güzel isim kapağına baktım çok güzel "kaçıncı sayfadasın"dedim. "Bitmek üzere"dedi."Sonra bana verebilirmisin"dedim.Önce bi şaşırdı. "Sonra tabiki"dedi. Birden hıçkıra hıçkıra ağlama sesleri geldi. Hemen Melis'in odasına koştuk. Bi baktık ki melisim ağlamaktan gözleri şişmiş bir şekilde yerde oturuyo. Ben hemen Cem'i aradım. Çağırdıktan 10 dk. sonra kapıdaydı. Hemen yukarı geldi ve onla konuşmaya çalıştı. Melis sus pus olmuştu. Ağzından tek kelime çıkmıyordu. Neyseki en sonunda uyuttuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağınık
Teen FictionDağınık 4 kızın tatlı-acı hikayesi... Melis Selen Duru Tuğba Aşklarıyla okullarıyla ev halleriyle her yerde kendini rezil eden 4 taş gibi kızlar....