De film is afgelopen en we lopen de bioscoop uit. 'Zullen we nog even iets gaan drinken?' Vraag ik. Samuel knikt. Hij slaat zijn rechterarm om mij heen en we lopen naar een terrasje toe. Onderweg maken mensen soms foto's van ons omdat Samuel bekend is en omdat we er schattig uitzien. Als we op het terrasje zitten bestelt Samuel 2 kopjes koffie. 'Ik was net aan het dansen met een van de andere jongens uit je bandje' zeg ik en Samuel kijkt gelijk op van zijn telefoon. 'Cass?' Vraagt hij. Ik kijk hem raar aan. 'Cassius' verduidelijkt hij. Ik knik. 'Hij is echt heel goed' zeg ik. 'Zeker, hij is de beste danser van de band' zegt Samuel. 'Dansen jullie ook met die band?' Vraag ik geïnteresseerd. 'Ja, kom een keer bij de repetities kijken als je wilt' zegt hij enthousiast. 'Dat zou ik heel leuk vinden' zeg ik en kijk Samuel lief aan. 'Je bent cute' zegt hij uit het niets. Ik bloos en kijk weg. 'Don't be so shy, baby' fluistert Samuel. Ik draai in een snelle beweging mijn hoofd naar Samuel en fluister 'Oh, i'm not, i only pretend like that' terug. Hij krijgt een grijns op z'n gezicht en knipoogt sexy naar me. De kopjes koffie worden op onze tafel gezet. Samuel legt zijn telefoon op tafel en neemt een slok van zijn koffie. Ik neem ook een slok van m'n koffie en kijk daarna Samuel aan. 'Wat kijk je?' Vraagt hij. 'Niks bijzonders' zeg ik. 'Ik weet al waar je naar kijkt' zegt hij met een grote grijns op z'n gezicht. 'Ohja, zeg het eens' zeg ik terug. 'Je keek naar mijn modellen gezicht, en naar mijn prachtige gespierde lichaam' zegt hij op een overdreven homo toon. 'Yeah right, dat zal het zijn' zeg ik spottend. 'Maar nu vertel je me waar je naar keek' zegt hij serieus. 'Moet ik eerlijk zijn?' Vraag ik twijfelend. 'Ja natuurlijk' zegt Samuel gelijk. Ik kijk wanhopig om me heen. Ik ben niet zo'n iemand die zegt als ze naar Samuel zijn lippen en prachtige ogen aan het kijken is. Ik wil niet zo simpel over komen, maar dan zie ik Cassius lopen met nog 2 jongens. 'Ik keek naar Cassius die daar loopt' zeg ik en ik wijs naar Cassius. 'Hij is met Kaj en Dioni' zegt Samuel. 'Krekels' roept Samuel heel hard en de jongens kijken gelijk om. Ze komen onze kant op lopen. 'Hey' zegt Samuel en staat op. Hij geeft alle 3 de jongens een bro-hug. 'Ehm, hi, ik ben Tamar' zeg ik en sta ook op. De lange blonde jongen stapt op me af en geef met een knuffel. 'Ik ben Kaj' zegt hij. 'Ik ben Dioni' zegt de kleinste jongen met bruin haar. Ook hij geeft me een knuffel. Daarna geef ik Cassius een knuffel. 'Zag ik jou niet gisteren in de Palladium met twee andere meiden?' Vraagt Kaj. 'Ja, waren jullie die jongens die oogcontact probeerden te maken?' Vraag ik. Dioni en Kaj kijken elkaar aan en lachen een beetje ongemakkelijk. 'Ja dus' zegt Samuel.
Na een tijdje met de vier jongens op het terras gezeten te hebben zijn we nog de stad in gegaan en heb ik nog een paar Givenchy's gekocht bij de Shoebaloo. Dioni en Cassius hebben zwarte Nike Huarache gekocht en Samuel en Kaj witte. We lopen nu nog even door de Bijenkorf om voor kleding te kijken. We lopen op de vrouwen afdeling en ik zie een leuk jurkje hangen. Ik loop erop af en kies de goede maat uit. Ik wenk de jongens dat ik naar een paskamer ga en dat ze mee moeten komen. Ze komen allemaal met me mee naar de pashokjes. Ik verdwijn in een hokje en kom er na 5 minuten weer uit. 'Wauw' 'Looking good' 'Pretty' en 'Gorgeous' hoor ik uit verschillende kanten komen. Ik kijk de jongens aan en bloos een beetje. 'Het staat je echt super, echt heel tof' zegt Kaj enthousiast. 'Ja, zeker, het is wel een jurkje voor een date' zegt Cassius. Ik lach maar de jongens kijken serieus. 'Was dat niet grappig bedoeld?' Vraag ik. 'Nee, ik meende het' zegt Cassius. 'Met wie ga ik op date dan?' Vraagt ik ongemakkelijk. De jongens kijken elkaar aan en ik sommige elkaar waarschuwend aankijken. 'Als ik met niemand op date ga, trek ik het jurkje nu uit en hang ik het terug' zeg ik en wil het pashokjes weer in lopen. 'Nee' roepen de jongens in koor. Ik draai me om en kijk ze aan. 'Ik wil met je op date' zegt Dioni. 'Ik ook' zegt Kaj. 'Me too' zegt Cassius. 'En ik ook' zegt Samuel. Ik kijk ze stuk voor stuk aan. Ik ga niet kiezen tussen hun, en al helemaal nu niet. Ik ben er nog niet over uit wie van hun ik nou echt leuk vind. Ik vind ze allemaal wel heel aardig. 'Ik weet iets, de komende 4 dagen ga ik elke dag met 1 van jullie iets leuks doen wat jullie zelf verzinnen. Na die 4 dagen kies ik iemand uit met wie ik op date ga, die ik trouwens zelf regel' zeg ik en ze kijken elkaar vuil aan. Het lijkt wel of ze het als een wedstrijd zien. 'Met wie ik morgen als eerste iets ga doen bepalen jullie zelf'. Ik loop terug het pashokje in en trek het jurkje uit. Ik doe mijn eigen kleren weer aan en pak mijn tassen en loop voor de jongens uit naar de kassa. Ik reken het jurkje af en voel 8 ogen in mijn rug branden. 'Ik sta morgen om half 11 klaar, dan begint de dag' zeg ik en loop nog zonder iets te zeggen de winkel uit naar mijn scooter. Daarna rij ik naar mijn huis.
JE LEEST
Rich-girl problems (B-Brave Fanfiction)
FanfictionTamar is een rijk meisje die in een groot huis woont maar haar ouders zijn vaak op zakenreis dus is ze meestal alleen. Ze ontmoet een jongen als ze alleen is in de stad, blijft het bij vriendschap of wordt het toch meer?