Samen met Cassius en de rest van B-Brave wankel ik de club uit. Wauw, dat was me een avond. Ik heb het heel gezellig gehad maar Samuel was irritant. Elke keer als Cassius even uit mijn buurt was zat hij aan me en wilde hij me zoenen. Toen hij niet ophield met zeuren ben ik even met hem naar de wc gelopen. We zijn daar een hokje in gegaan en hebben daar even gezoend. Daarna zijn we weer naar de rest toegegaan in de VIP ruimte.
"Doei jongens!" roep ik en loop mijn huis in. Samuel en Cassius draaien zich om en gaan ook naar huis. Het is 4 uur 's ochtends en ik ben echt gesloopt. Ik zou nu echt willen uitslapen maar om half 11 zal Dioni hier zijn. Ik haal m'n make-up eraf en val gelijk in slaap.
-VOLGENDE OCHTEND-
Ik word wakker van de bel die gaat. Ik kijk snel op mijn telefoon; half 11! God damn! Ik was helemaal vergeten een wekker te zetten. Ik doe snel een Victoria's Secret badjas aan en ren de trap af naar beneden om de poort en deur open te doen. Dioni komt aanrijden op zijn scooter. Daar sta ik dan, met een knot op m'n hoofd, in m'n pyjama met een badjas aan. Dit is wel het meest gênante moment van mijn hele leven. "Hey Tamar" zegt Dioni enthousiast. Daarna bekijkt hij m'n outfit en geef me een knuffel. "Hi Dion, ik was mijn wekker vergeten te zetten dus ik ben net wakker, geef me 10 minuten en ik ben klaar" zeg ik en ren naar boven. "Ga maar gewoon naar de woonkamer!" roep ik nog voordat ik de badkamer in ga. Ik douch mezelf in 5 minuten en kleed me daarna aan. Nu naar mijn haar stylen en dan mijn make-up. Ik doe gewoon een simpele outfit aan. Een spijkerbroek met scheuren, een grijze Calvin Klein trui, een zwarte bomber jack en mijn zwart met gouden Guiseppe Zanotti sneakers. Ik pak nog snel mijn Michael Kors tas en ren de trap weer af naar Dioni die in de woonkamer zit. "Ik ben klaar" hijg ik door de snelheid waarmee ik me heb klaargemaakt. "Je ziet er leuk uit" zegt Dioni en ik bedank hem en we lopen naar buiten. Hij loopt naar zijn scooter, ik ga achter hem zitten en we rijden weg. Dioni rijdt naar de Keizersgracht en daar gaan we naar Bagels & Beans. "Zo kun je tenminste even ontbijten" zegt hij lief. "Wat wil je?" vraagt hij. "Verras me" reageer ik en ga alvast aan een tafeltje zitten. Hij komt aan met een lekkere bagel en ik eet hem snel op. Daarna drink ik de thee die Dioni had gehaald ook snel op. We lopen de bagels & beans weer uit en gaan naar de bioscoop. Dioni en ik kijken welke films draaien en we besluiten naar Homies te gaan. We lopen naar de balie om de kaartjes te bestellen. "Hey Nikki" zegt Dioni enthousiast. O god, dat is dat arrogante meisje die ik ook al tegen kwam toen ik met Samuel naar de bioscoop ging. "Hey Dion" zegt ze overenthousiast. Ze draait zich om en doet nog een extra knoopje van haar bloesje los. "Welke film wordt het?" vraagt ze aan Dioni terwijl hij zich vooral richt op haar décoleté. Hij antwoordt niet eens. "Homies" antwoord ik kort en ze kijkt me vuil aan. Ze print de kaartjes uit en geeft ze aan ons. "Dat wordt dan 20 euro" zegt ze weer met een vernietigende blik. Dioni pakt zijn pinpas uit zijn portemonnee en betaalt het geld. "Wil je nog iets te eten of drinken?" "Water" weet ik er nog net aardig uit te krijgen. Die Nikki laat zien wat je in huis heeft en gelijk is Dioni van de wereld. Had niet verwacht dat hij er veel aandacht aan zou besteden. Ik had verwacht dat hij wel andes zou zijn. Kaj of Samuel zou dit nooit doen, zij zijn tenminste wel volwassen. Dioni rekent het drinken af en we nemen de roltrap naar boven. Ik ga hem voor. Halfverwege de roltrap voel ik dat er iemand in mijn kont knijpt: Dioni. "Godverdomme Dion, eerst even bij die Nikki naar binnen kijken en nu denken dat je bij mij alles kan maken! Ga godverdomme gewoon gelijk naar de hoerenbuurt en zoek daar een vriendin uit! Leer je eerst te gedragen voordat je iemand gaat daten. Stik in die film en in je lieve praatjes. Ik ben weg!" roep ik door de gang heen. Ik ren zo snel mogelijk de bioscoop uit. Ik ga om de hoek staan en bel Samuel. "Hallo, met Samuel Leijten" zegt hij. "Hey Samuel, met Tamar" "Hoi Tamar, is het leuk met Dioni?" vraagt hij lief. "Nee, maar ik leg het je later uit. Wil je me ophalen bij de bioscoop bij de Keizersgracht in de buurt?" vraag ik. "Ofcourse, ik zie je zo" zegt hij en hangt op.
Na ongeveer 10 minuten is Samuel er. Dioni is nog naar buiten gekomen en heeft gezegd dat het niet zo bedoelt was en dat het hem speet. Ik heb hem vertelt dat zijn 'kans' op een date met mij over is en dat ik hem de komende tijd even niet hoef te zien. Samuel doet vanaf binnen ze deur open aan de bijrijders kant. Ik stap in en geef hem een kus op zijn wang. "Je bent nog steeds een heel mooi meisje maar je make-up is een beetje uitgelopen" zegt hij. Ik pak een spiegeltje uit mijn tas en make-up doekjes. Ik maak mijn gezicht schoon en kijk Samuel aan. Hij glimlacht en ik glimlach terug. "Het is echt super lief van je dat je me kwam ophalen" zeg ik. "Maar natuurlijk, voor jou altijd" zegt Samuel en knipoogt. "Samuel stop, anders word ik straks nog verliefd op je" zeg ik en bloos. "Misschien is dat ook wel de bedoeling babe" reageert hij. Normaal zou ik boos worden omdat hij 'babe' zei maar ik kan het niet. Samuel is lief, heel lief, en om zo'n klein dingetje ga ik niet boos worden en al zeker niet op hem. Ik zou helemaal geen ruzie met hem willen. We rijden naar Badhoevedorp in. "Samuel, wat gaan we doen in Badhoevedorp?" vraag ik hem. "We gaan naar mijn huis" antwoordt hij. "Nee!" roep ik. Samuel kijkt me raar aan. "Hoezo niet?" vraagt hij. "Ik zie er niet uit, make-up loos en ik had met vanochtend verslapen" jammer ik. "Rustig Tamar, er is niemand thuis behalve wij twee" zegt hij. Een zucht verlaat mijn mond. "O, dan is het al een stuk minder erg" zeg ik. Hij glimlacht en parkeert de auto. We stappen uit en lopen naar binnen. "Je hebt een leuk huis" merk ik op als we de woonkamer in lopen. "Iets te drinken?" vraagt Samuel. "Water alsjeblieft" zeg ik en kijk naar fotos die aan de muur hangen. Het zijn fotos waar Samuel nog een stuk jonger is, 14 jaar ongeveer. "Laten we maar snel gaan zitten want het is al erg genoeg dat je die fotos gezien hebt" zegt Samuel en we lopen naar de bank. Ik pak het glas met water en neem een slok. Ik zet het terug op tafel en kijk Samuel aan. "Zullen we naar boven gaan?" vraagt Samuel. Ik knik. Ik drink snel mijn glas water op. Samuel loopt de trap op en ik volg hem. Hij opent een deur aan de linker kant en loopt naar binnen. Ik loop achter hem aan. Hij gaat op zijn bed liggen en ik ga op zijn bureaustoel zitten. "Kom" kreunt hij. Ik lach en loop naar zijn kingsize bed. Hij strekt zijn armen uit en trekt me op zijn bed. "Ik had het kunnen weten" zeg ik. Ik hoor Samuel grinniken. Ik lig met mijn gezicht naar zijn gezicht. "Tamar, waarom ben je zo schattig?" vraagt Samuel. "Ik vraag jou toch ook niet waarom je zo lekker bent?" antwoord ik. O jeetje, dat floepte eruit. Waarom kan ik niet hard to get spelen bij Samuel? Hoe kan het dat het me niet lukt? Ik speel al hard to get sinds ik weet wat het betekent maar bij Samuel lukt het niet. Hij is zo lief en knap. Ik heb het gevoel dat ik voor hem aan het vallen ben. Of ik dat erg vind? Nee. Wat ik wel erg vind ik dat ik tegelijkertijd ook voor Kaj aan het vallen ben.
-------------------------------------------------------------
Ik hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vonden. Ik heb volgende week vakantie dus dan komt er sws nog een hoofdstuk. Ik ben eigenlijk best benieuwd waar mijn lezers vaandaan komen dus comment de provincie waar je in woont. Zelf woon in ik Zuid-Holland. Ik ben nog steeds op zoek naar leuke verhalen dus comment ook nog de naam van een leuk verhaal
kusjes
JE LEEST
Rich-girl problems (B-Brave Fanfiction)
FanfictionTamar is een rijk meisje die in een groot huis woont maar haar ouders zijn vaak op zakenreis dus is ze meestal alleen. Ze ontmoet een jongen als ze alleen is in de stad, blijft het bij vriendschap of wordt het toch meer?