We stappen van de jetski af en lopen door het water het strand weer op. We lopen terug naar de strandtent en douchen ons. Daarna kleden we ons weer terug om, leveren de wetsuits in en gaan we weg. We stappen in de auto en rijden weg.
"Wat gaan we nu doen?" Vraag ik. "Zoenen" antwoordt Kaj. "Serieus?" Vraag ik lachend. "Als jij dat wilt" zegt hij lachend. "Wil je een eerlijk antwoord?" Vraag ik hem. "Natuurlijk, eerlijkheid is belangrijk in een relatie". Over welke relatie heeft hij het. "Nou, mijn eerlijke antwoord is dat ik best zin heb om te zoenen" zeg ik en bloos. "Dan doen we dat" zegt Kaj. Hij stopt de auto langs de weg en leunt naar me toe. Ik leun naar Kaj toe en we beginnen met alleen een kus. Als snel gaat het verder in een zoen. Ik maak mijn gordel los en kom langzaam ophoog uit mijn stoel. Ik klim op Kaj zijn schoot en neem daar plaats. Met mijn rug zit ik tegen het stuur aan. Kaj aait me over mijn heupen wat best heel fijn voelt. Na zo'n 5 minuten stoppen we. Ik neem weer plaats in mijn stoel en maak mijn gordel weer vast.
Zonder dat het ongemakkelijk is praten Kaj en ik over onze zoen van net. "Dat aaien over mijn heupen hè?" zeg ik. "Dat voelt echt fijn" ga ik verder. "I know" antwoordt Kaj lachend. "Ik had het een keer in een tijdschrift gelezen maar het werkt dus best goed" lacht hij. "Waarom lees jij zulke dingen in een tijdschrift?" Vraag ik lachend. "Ik moest wachten bij de tandarts en ik wilde wel weten hoe je een 'good kisser' wordt" antwoordt hij. "Een 'good kisser' ben je zeker, mijn hemel" antwoord ik overdreven. "Maar serieus, je kan goed zoenen" zeg ik hem. Hij bedankt me en we rijden een parkeerplaats op. "Sushi tonight" zegt Kaj en ik knik goedkeurend.
We zijn al uitgegeten maar we drinken nog onze wijn op. "Stel, jouw fans weten dat ik hier, met jou een sushi-date heb, wat zouden ze daarvan vinden?" Vraag ik serieus. "Sushi-date, goeie" zegt hij lachend. "Maar, de fans zouden het denk niet leuk vinden maar ze moeten er wel mee kunnen leven. Ik ben tenslotte mijn eigen baas en ik mag daten met wie ik wil. Ze zullen waarschijnlijk wel jaloers worden maar dat zijn sommigen al heel snel" zegt Kaj. Kaj betaalt en we lopen het restaurant uit. We stappen de auto in en rijd me naar mijn huis."Wil je nog iets komen drinken?" vraag ik en hij knikt. We lopen naar binnen en in pak een fles wodka uit de koelkast. "Wil je dit of liever iets anders?" vraag ik. "Dit is prima zegt hij lachend en loopt naar me toe. "Wat ben je ook een lekker wijf" zegt hij lachend. Hij knuffelt me van achter terwijl ik 2 glaasjes wodka inschenk. "Doe niet zo moeilijk Tamar, we drinken wel uit de fles" zegt hij en pakt de fles uit mijn handen. Ik neem de glaasjes mee naar de woonkamer en zet ze op tafel. We slaan meteen de glaasjes achterover en Kaj pakt de fles al van de tafel waar hij die had neergezet. Hij zet hem aan zijn mond en neemt een grote slok. Daarna geef hij de fles aan mij en ook ik neem een flinke slok. "Zullen we zo'n spel doen met als je dan geen antwoord wil geven dat je dan een slok moet nemen?" vraagt Kaj. "Ja, leuk!" antwoord ik enthousiast. "Ik begin met een vraag stellen" zegt Kaj snel. "Zou je met Samuel seks willen hebben?" vraagt Kaj. Oh god, hier was ik al bang voor. Ik neem snel een slok. "Zou jij met mij seks willen hebben?" vraag ik. Kaj wordt rood en neemt snel een slok.
VANAF HIER WORDT HET WAT HEFTIGER DUS ALS JE DAT NIET WILT LEZEN MOET JE EVEN DOORSCROLLEN!!
Na een aantal rondjes zijn er 3 flessen leeg en zijn we nogal aangeschoten. We veranderen de regels van het spel. Als je niet wilt antwoorden moet je een kledingstuk uittrekken. "Heb je ooit seks gehad op een eerste date?" vraagt hij. Ik trek mijn shirt uit. "Wat is de raarste plek waar je ooit seks gehad hebt?" vraag ik. Kaj doet zijn schoenen uit. "Heb je ooit aan zelfmoord gedacht?" vraagt Kaj. Ik schud nee. "Heb je ooit een fan gezoend?" vraag ik. Kaj knikt. "Heb je een seksbuddy?" vraagt Kaj. Ik schud nee. "Heb je liever seks met het licht aan of uit?" vraag ik. Kaj lacht en doet zijn sokken uit. "Zoen je liever met Samuel of met mij?" vraagt Kaj. Ik doe ook mijn schoenen uit. "Wie zou je eerder zoenen, Samuel of Dioni?" vraag ik. Kaj trekt lachend zijn shirt uit. "Een jaar geen seks of elke week seks met je vader?" vraagt hij. Ik kijk hem raar aan en doe mijn sokken uit. "Wanneer was je laatste keer seks?" vraag ik hem. Hij doet zijn broek uit. Hij zit nu alleen nog in zijn onderbroek en ik in mijn bh, broek en onderbroek. "Wat is de naam van je laatste ex?" vraagt hij. "David" antwoord ik. "Wat zou je doen als ik je nu een lapdance geeft?" vraag ik. "Hmmm, ik zou je eerst verder uitkleden en daarna zien we wel. "Hmmm, oke" antwoord ik. Ik kruip verleidend over de bank naar Kaj toe. Ik ga met een been aan beide kanten op zijn schoot zitten. Ik klem mijn armen straks om hem heen en trek mezelf dichter naar hem toe. Ik geef hem kusjes in z'n nek en ga langzaam naar beneden naar z'n borst. Ik ga weer rechtop zitten en kijk Kaj recht in zijn ogen aan. Ik begin langzaam mijn heupen te bewegen. Ik ga langzaam op en neer en zie Kaj op zijn lip bijten.
Na 5 minuten stop ik en sta op. Ik doe mijn broek uit en ga weer zitten zoals ik net zat op Kaj's schoot. Ik streel met een hand zijn borst en met de andere heb ik zijn schouders vast. Ik begin weer met bewegen zoals ik net ook deed. Ik voel de bobbel onder mij steeds groter worden. Kaj heeft mij inmiddels ook met beide handen vast en aait me over mijn heupen. Zachtjes kreun ik. Kaj grijnst en gaat met zijn handen naar mijn bh sluiting. Ik laat het toe want op dit moment voelt het heel goed. Ik laat Kaj los zodat ik mijn bh van mijn armen af kan laten glijden. Ik gooi hem naar achter en focus met weer volledig op Kaj. Hij masseert mijn borsten en ik ga nog steeds heen en weer met mijn heupen. Ik voel dat Kaj steeds meer zin krijgt omdat hij harder in mijn borsten knijpt. Kaj staat op en legt me neer op de bank en doet mijn slipje uit. Ook doet hij zijn eigen boxer uit. De rest wat er gaat gebeuren kunnen jullie zelf wel raden :)
VANAF HIER WORDT HET WEER NORMAAL!!
-------------------------------------------------------
Hey allemaal! sorry dat het allemaal wat langer duurde maar ik probeer nu weer wat sneller te updaten. Ik wil je bedanken voor als op mijn verhaal hebt gestemt. Dit is btw mijn langste hoofdstuk ooit! Zouden jullie misschien een reactie achter willen laten wat jullie van mijn verhaal vinden? Ook zou ik het handig vinden als jullie ideeën voor het dagje weg met Dioni achterlaten want ik weet nog niks :(
heel veel kusjes, Tamar
JE LEEST
Rich-girl problems (B-Brave Fanfiction)
FanfictionTamar is een rijk meisje die in een groot huis woont maar haar ouders zijn vaak op zakenreis dus is ze meestal alleen. Ze ontmoet een jongen als ze alleen is in de stad, blijft het bij vriendschap of wordt het toch meer?