Part 4

1K 34 0
                                    

'သားငယ်​ဖေ​ဖေမင်းကို​ပြောစရာရှိတယ်ခဏလာ​ထိုင်အုံး'

'ဘာ​ပြောမို့လဲသားကိုမုန့်ဖိုးတိုး​ပေး​တော့မလို့လား'

'ဟိတ်​ကောင်ငါမင်းကိုစကားအ​ကောင်း​ပြောမလို့မ​ပြောင်စမ်းနဲ့​သော်​သော်ရာ'

'ဟုတ်​ဖေ​ဖေ'

'သားမင်းလက်ထပ်ရမယ်'

'အင်းထပ်မှာ..မှာ..မှာ..အ​ဖေဘာ​ပြောလိုက်တယ် .

'မင်းငါ့သူငယ်ချင်းသားနဲလက်ထပ်ရမယ်ဒါပဲငါ​ပြောချင်တာ'

'အ​ဖေမဟုတ်ဘူး​လေ​မေ​မေကူ​ပြော​ပေးပါအုံးဘာ​တွေလဲဟင်'

'ဘာမှလာစစ်ကူမ​တောင်းနဲ့ငါလည်းနင့်အ​ဖေသ​ဘောအတိုင်းပဲ'

'ဟာ​ဖေ​ဖေတို့ကလည်းဗျာသာကအခုမှငယ်ငယ်​လေးရှိ​သေးတာကိုမယူချင်​သေးပါဘူးမိန်မဆိုရင်လည်းဟုတ်​သေးအခုက​ယောကျာ်းကြီးဆို​တော့ အဟင့်'

'ဘာမှလာငိုပြမ​နေနဲ့မသနားဘူးတစ်ပတ်ခါဆိုweddingကျင်းပ​တော့မယ် သွားအ​ပေါ်တတ်​တော့'

အဟင့်​ဖေ​ဖေကလည်းဘာမှန်းလဲမသိဘူမယူချင်ပါဘူးဆိုကိုကိုကျွန်​တော်ကိုကိုနဲ့​​ဝေးရ​တော့မှာလားကိုကိုရယ်လွမ်းတယ်

At wedding

'မိစုလုပ်ပါအုံးငါမ​ဆောင်ချင်ဘူးဘယ်သူမှန်းလဲမသိဘဲနဲ့'

'ဟမ်နင့်ကိုဟိုကလာမ​တွေ့ဘူးလား'

'မ​တွေ့ဘူးအခုမှ​တွေ့ရမှာ လုပ်ပါအုံးငါဘာလုပ်ရမလဲ'

'နင့်မိဘ​တွေက​ရောရုပ်ဆိုးကြီးနဲ့​တော့မ​ပေးစား​လောက်ပါဘူးလက်ထပ်လိုက်ပါ ပွဲချိန်နီး​နေပီ​သေချာလုပ်ထားသာသွား​တော့မယ်'

မိစုအ​ပြင်လည်းထွက်သွား​ရောမသာ​ကောင်ငါ့ကိုလာပီးကယ်ပါအုံးမလုပ်နဲ့နင်ယူရမဲ့လင်နင်crushကြီးဟဲ့မသာ​လေးငါ​တောင်မ​အောင်သွယ်​ပေးလိုက်ရဘူး......

သတိုးသား​လေလမ်း​လျှောက်၀င်လာရင်းမျက်နှာကလည်းငိုက်စိုက်နဲ့​ရှေ့ကလူးကိုမ​တွေ့စိတ်ထဲမှာ​တော့သူ့ကိုကိုသာလွမ်း​နေ​တော့သည်

'ငါ့သား​လေးကိုမင်းလက်ထဲအပ်ပါတယ်ကွာ'

ထို့သို့​ပြောလိုက်တဲ့အချိန်မှသာ​ခေါင်​မော့ကြည့်တဲ့​သော်​သော်တစ်​ယောက်က​တော့လုံး၀အ​မေးဇင်းဖစ်ရှာ​​တော့သည်..

Ko Ko' BabyWhere stories live. Discover now