Bölüm 1

115 2 0
                                    

Acele bir şekilde üniversiteye doğru gidiyordum derse geç kalmıştım tam okula giricem aniden önüme "Beyaz Gömlekli Kumral Saçlı Ela Gözlü Bir Hanım Efendiydi. "
Ve Aniden Karşıma Çıktığı için Elimde Kahve ile üstüne düşütüm ve çok utandım ne yapacağımı bilemedim ve hemen konuya daldım.

Arda ; Çok özür dilerim hanım efendi.

Öznur ; Ya of!,şimdi sınıfa nasıl gidicem ben ?
yedek kıyafetim de yok of!

Arda Bu Yaptığına Çok Utanır Ve Aklına bir fikir gelir ve derki;

Arda ; Hanım Efendi Çok Özür Dilerim Benimle Gelin , hemen şurda benim bildiğim kıyafetçi var ordan size kıyafet alalım ?

Öznur ; Of! tamam gidelim yeter ki kıyafet alalım hadi,nerden gideceğiz ?

Arda Bu Teklifini Kabul ettiği İçin Çok Mutlu Olmuştu , ama Öznur'a resmen aşık olmuştu ilk görüşte aşk'a inanmıyordu ama Öznur onun için bam başka bir kızdı onunla bir kahve içmek istiyordu fakat nasıl söyleyeceğini bilmiyordu , içinden bir ses  "Söyle" diyor du fakat söyleyemiyordu . Ve Kendi Kendine şunu dedi "Söyle Gitsin üç günlük dünya ne olabilir ki ? en fazla?." Kıyafet'i aldıktan sonra söyleyecekti...

Arda : Hanım Efendi burda istediğiniz kadar kıyafet  var deneyip ala bilirisiniz ben sizi dışarda bekliyorum.

Öznur ; Teşekkür Ederim ya bende sizden çok özür dilerim kaba çıktım.

Arda ; Sorun değil  Hanım Efendi ben özür dilerim benim hatam kahveyi ben döktüm.

Arda bunu fırsat bilip tanışmak istediğini söyler...

Öznur ; Sorun Değil , bir daha olmaz

Arda ; Şey kıyafeti aldıktan sonra , benimle bir kahve içer misiniz ? 

Die Sorar Ve Öznur Hanım İlk Duraksar Ve Hafif Tebessüm İle Şu Cevabı Verir...

Öznur ; Tabiki bende sizinle gibi bir beyfendi ile kahve içmek isterim.

Arda Bu cevapa çok sevinir,Arda da hafif  tebessüm ederek...

Arda ; Çok mutlu olurum,telefon numaranızı verir misiniz ?

Öznur ;  Tabiki 0530 123 765 12

Arda ; Tamam o zaman dışarda sizi bekliyorum...

Öznur ;  Beklemenize gerek yok ben kendim giderim, ha bu arada ben Öznur.

Arda ; Tamam o zaman  ben gideyim ararım sizi, ben de Arda çok memnun oldum Öznur Hanım

Öznur ; Hanım Efendi demeyin Öznur deseniz yeterli olur,bende memnun oldum.

Ve Arda Ordan çekip gider,çok mutluydu ilk görüşte aşka inanmıyordu fakat kendisi daha doğru dürüst tanımayan kadına aşık olmuştu ne pacağını  bilmiyordu sırım sıklam aşık olmuştu Öznur'a, hayatının  âşkını buldu resmen , eve vardığında hemen bilgisayarın başına geçip ona WhatsApp dan mesaj atıcaktı.....

"Seni seviyorum ama sen sevme öyle tadı kaçıyor ,ben acı çekmek için seviyorum"

KaprentaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin