Roxie pov's
Jestem zszokowana jego wizytą u mnie w domu, nie spodziewałam się tego. Moje uczucie wróciło do niego ze zdwojona siłą, ale skoro ze mną zerwał to chce żebyśmy byli tylko przyjaciółmi. To boli najbardziej. Przyjaciółmi. Ja chcę z nim czegoś więcej.
Wymieniłam się z Danielem numerami telefonów, bo on też zmienił. Umówiliśmy się dzisiaj na spotkanie, jego wizyta była krótka, więc dzisiaj chcemy wszystko obgadać. Dlaczego on ze mną zerwał i jak tam nasze życie mijało.
Ubrałam białą, koronkową bluzkę i skórzaną spódniczkę, która sięgała do połowy ud. Włosy delikatnie pofalowałam. Buty to brokatowe sandały. Jest dzisiaj bardzo ciepło, dlatego nie potrzebuję kurtki.
Umówiłam się z nim na 18:00 pod moim domem. On w ostatnim czasie bardzo się wzbogacił bo jeździ czerwonym Ferrari. Chyba ma własną firmę, ale nie jestem pewna. Popytam go dzisiaj.
Dostałam SMS- a, że już czeka, więc zrobiłam ostatnie poprawki i wyszłam z domu.
- No hejka - powiedział do mnie trochę niepewnie, bo bał się jak zareaguję.
- Hejka - przytuliłam go.Czułam jak zaczął się stresować.
- Gdzie jedziemy?
- ZobaczyszNie mogłam się już doczekać.
Po drodze dowiedziałam się, że ma swoją, własną firmę, czyli tak jak myślałam. Nie miał żadnej dziewczyny przez te wszystkie lata, bo miał wyrzuty sumienia.
Już wiem czemu ze mną zerwał i zrobiło mi się smutno, że uwierzył w takie głupoty. W sumie na jego miejscu też bym w to uwierzyła.
Nareszcie dotarliśmy na miejsce i zaczęliśmy się kierować w kierunku pięknie oświetlonej drogi.
- Jak tu pięknie - zaczęłam się zachwycać urokami tego miejsca.
- Tak jak ty - powiedział bez zastanowienia.Nie wiedziałam co mu odpowiedzieć. Z jednej strony się cieszyłam, a z drugiej było mi przykro, że mnie zostawił.
Dotarliśmy do końca i zobaczyłam, że po raz kolejny się stresuje.
- Roxie?
- Hmmm?
- Słuchaj muszę ci coś powiedzieć...
- Tak?
- Bo.... ja.... ja.... cię nadal kocham i jeszcze raz kocham cię ponad życie i chcę z tobą być do końca moich dni. Po naszej rozłące zdałem sobie z tego sprawę.Nie miałam pojęcia co mu odpowiedzieć. Zamurowało mnie totalnie. Bardzo chciałabym odpowiedzieć mu to samo, ale boje się odrzucenia i ponownego cierpienia.
- Daniel daj mi trochę czasu. Ja sobie muszę to przemyśleć i poukładać w głowie.
- Dobrze, tylko nie zostawiaj mnie proszę.
- Nie zostawię, obiecuję.Przytuliłam się do niego.......
^^^^^^^^^^^^^
Hejka wszystkim! Nadeszły wreszcie upragnione ferie. Od teraz aż do końca ferii będą się pojawiać codziennie rozdziały. Dajcie znać czy czekaliście na rozdziały 😂 i dajcie tez znać jak wam się podoba ten rozdział.Wszyscy, którzy chodzą teraz do szkoły życzę powodzonka ❤️
CZYTASZ
Love Story ♥️ Czyli historia DAXIE♥️👩❤️💋👨
Teen FictionTa książka opowiada o Daxie czyli Roksanie Węgiel i Danielu Yastremskim. Opowiadanie to tylko fikcja, ale niektóre wydarzenia są oparte na faktach.