2.ROZDZIAŁ~DZIECIŃSTWO

12 2 0
                                    


                Od kiedy pamiętam zawsze byłam miłą, słodką córeczką moich rodziców. Za każdym razem na moich urodzinach pojawiali się znajomi moi a zarazem mojej mamy i rodzina, ale moja chrzestna na moje urodziny nie przyjechała, nigdy także mnie nigdzie nie wzięła tak jak jest w innych rodzinach. Nie jeden raz bywałam często u niej, a ona wtedy zachowywała się jakby była całe życie dla mnie do dyspozycji. 


           Jednak gdy pierwszy raz poszłam do przedszkola to zdobyłam wiele nowych przyjaźni a także poznałam całą moją przyszłą klasę z którą chodziłam do szkoły. Nieraz mama mi wspomina, że jeden kolega starszy ode mnie o 3 lata, gdy przychodziłam do przedszkola wychodził po mnie do szatni i odkładał za mnie buty i zachowywał się jakbyśmy byli razem a miała na imię ~ Bartek.


           Ale po jakimś czasie jak zawsze ktoś musiał zepsuć tą dziecięcą radość. Julia, bo tak miała na imię ta dziewczyna miała wiecznie jakiś problem do mnie w szczególności i do innych dzieci, które nie zawsze stać ich było na to co sobie nagle zamarzyły.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


              Niekiedy dziewczyny zazdrościły mi tak pięknych fryzur, które zawsze robiła mi mama i ja tak samo teraz mam to po niej, ale niestety nie mogłam iść w jej ślady, ale o tym w innym rozdziale.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Obiecuje, że jak wam się spodoba ten rozdziała to napisze ich o wiele więcej bo akcja dopiero zaczyna się rozkręcać. Jak coś piszcie w komentarzach co mogłabym zmienić a jak nie to proszę o głosowanie i obserwowanie mojego profilu. Czekam na opinie nie ważne jakie, ale chcę je znać.


Historia pewnej dziewczynyWhere stories live. Discover now