07:00
Budi me užasni zvuk alarma,uzimam ga i gasim ga sva iznervirana.Ustajem se i spremam za fakultet.☆Outfit:
Ulazim u vlak,nemam gdje sjesti kao i obično ovde u Koreji su valkovi prepuni.
Kako sam unišla stala sam odma pored vrata.Nakon par minuta vožnje vlak je stao na sljedeću stanicu,neki ljudi su unišli morala sam se pomaketi.Stala sam do prozora između dvojice muškaraca sa moje lijeve strane je bio muškarac u poslovnom odjelu izgledao je baš profesionalno moglo bi se reći da je možda par godina stariji od mene,a sa moje desne strane je stajao muškarac obučen u odječi za svaki dan i po mom mišljenju sigurno je imao oko 35 godina.Kako god uhvatila sam se za ručku poviš i gledal kroz prozor.Nakon par minuta osjetila sam kako me neko dira po stražnjici sa lijeve strane nisam se obazirala,prestao je,opet sam osjetila kako me dira,ali nisam ništa htjela učiniti jer ima još malo do moje stanice.Voz je naglo zakočio uhvati se za mene to jest za moje grudi,nisam mogla više trpiti.(Ali samo da se zna u sve to je radio onaj drugi s desne strane i uvalio ovoga u nevolju.Tada nisam znala jer me je dirao s lijeve strane provukao ruku pa sam mislila da je ovaj drugi)Ja:Pa stvarno te je dosta,nemaš ni malo srama ni stida.Ajde jednom,ali drugi treći!!
On:(okrenuo se lijevo i desno) oprostite meni se obračate.
Ja:Da vama gospodine u odjelu,vozila sam se valkom onako 1000 puta i nikad ovo nisam doživila.
On:Gospođice,ja ne znam o čemu vi pričate.
Ja:Ohohoh!!Sad če mo se praviti glupi kao nemam pojma šta se dešava,stvarno misliš da sam toliki idiot da ne znam da ste me vi dirali.
On:Molim!!!Ja vas dirao,pa nisam lud ja imam svoje dostojanstvo.
Ja:Ma naravno ko bi pomislio da gospodin u odjelu sa kravatom može dirati neku damu.Jaooo nisam vas prepoznala.
On:Gospođice,molim vas da me prestanete vrjeđati,stvarno ste pretjerali.
Ja:Ti ćeš mi rečhi perveznjaku jedan da sam pretjerala.
On:Ma znaš šta neču trpiti uvrede od nekoga kao što si ti.
Ja:Opa neko nam se uvrjedio.Gospodine(pitala sam ovo ga što je stajao s desne strane)da li ste vidjeli da me je on dirao.
Gospodin:Jeste on vas je dirao.
On:Molim, o čemu ti
Voz je stao na moju stanicu i samo sam izašla.On je krenuo za mnom.Nisam mu dala da izađe več sam stala ispred vrata.
On:Šta to radiš??
Ja:Ništa mala osveta
Vrata su se zatvorila i voz ne krenuo on je ostao u njemu.
Ja:Takoo ti i treba,ooo neee kasnim na fakultet.
On:Oo nee zakasnit ću na posao.Platit ćeš mi za ovo ako te i kada sretnem.Dolazim na fakuktet i nisma mogla vjerovati šta sam zatekla moj dečko Kim Dong Woo je bio sa djevojkom koju najviše mrzim na svjetu.Kada me je vidjeo prišao mi je i rekao.
Dong:Večeras dođi u kafič Polaris,objasnit ću ti sve.
Ja:DobroooOtišla sam na nastavu i naravno dobila još jedne sjajne vjesti u ovome danu a to je da ču biti pripravni tužitelj.Biti ću nećiji potrčko cjelo vrjeme tako mi to zovemo.Kao trebamo da ponažemo pravom tužitelju u rješavanju slučajeva ali većinom to bude donošenje kafe i glumljenjd nečije sluškinje.Ma super kakav dan prvo ono sa onim perveznjakom,pa saznam da me dečko ostavio i onda da čgu biti nečiji potrčko savršeno.Mrzim sebe,odjednom sam čula nekoga kako mi sr obrača,to je bila Hana.Moja najbolja prijateljica.Ona je jako čudna drugačija neobična,zna tačno o čemu razmišljaš,tajnovita je i uvjek ozbiljna takođe bolje učibi pametna je.Ponekad pomislim da je vidiovita ili da je duh,a možda je i vanzemalajc što god da je sigurno nije sa ovog svjeta.
Hana:Mrziš sebe sada!!
Ja:Daaa,kako se znala?
Hana:Pa ko bi volio biti nečiji potrčko,a i jos nešto ti se dogodilo.
Ja:(rekla sam vam da svi to zovu ovde biti potrčko)wow ponekad stvarno mislim da di vidovita
Hana:Ne nisam samo sam pametna,a sad hoćeš reči.
Ja:Hahaha blago tebi,ne hvala drugi put ču ti ispričati.Nakon fakulteta sam otišla u kafić Polaris.Tamo me je čekao Dong Woo.
Sjela sam za sto.
Ja:Ajde pričaj,da čujem i tu priču pa neka bude savršeni šlag na sve ovo danas.
Dong:Dobro,pa vidiš ti mene više ne zanimaš.Ja ništa ne osjećam prema tebi.
Ja:Stvarno ti mi to sad govoriš,prevario si me sa njom i govoriš mi tek sad da te nezanimam.Haloo informacija koju si mi mogao prija saopštiti.
Dong:Haloo ja sma muškarac,zar sam trebao odbiti tako lijepu djevojku i onako ovo je veza na jednu noć,još sam mlad imam pravo raditi što hoću.(Ustala sam se,Dong me je uhvatio za ruku)
Dong:Stvarno se ljutiš,kao da bi ti odbila nekoga kad bi te pozvao u krevet.
Ja:(koji je on idiot)ne brini se prvu osobu koju vidim ću je pitati da spava sa mnom.Istrgla sam svoju ruku i nastavila korak odjednom je stvorio neki djed ispred mene i zahlvaljujući svojim refleksima izbjegla sma ga izgubila ravnotežu.Pala sam na pod,ispale su mi kontaktne leče,obrisla sam suze.Dong je sve to gledao i nije ništa poduzimao.
Dong:Nećemo raskinuti,ti nećeš ni sa kim biti,jesi čula
Ustala sam se i popravila svoju kosu.Odjednom je se stvorio neko pored mene nisam mogla vidjeti ko je bilo mi je sve mutno bez kontakni leča.
On:Samo odustani od njega Shin Na ra
Nezaslužuje teKada sam malo razbistrila vid i vidjela ko je nisam mogla vjerovati da je on stao u moju odbranu.....
ESTÁS LEYENDO
▪SUMNJIVI PARTNER▪수상한 파트너
Fanfic》Priča govori o Kim Taehyung tužitelju, i Shin Na ra, tužiteljskom pripravniku, i o tome kako zajedno rade na misterioznom slučaju u koji su uključeni lukavi ubojica psihopata. Otkrivaju koliko su duboko povezani prošlošću.