31

630 26 25
                                    

Co on sądzi o twoich rodzicach, a co ty sądzisz o jego?

Kylo

On nie lubi twoich rodziców, bo są w Ruchu Oporu, a ty nie lubisz jego rodziców, bo też są w tej samej organizacji co twoi.

Hux

On lubi twoich rodziców, bo oni lubią go. Ty lubisz jego rodziców, bo są dla ciebie mili i masz nadzieję, że to nie jest tak sztuczna relacja jak między twoimi rodzicami, a nim.

Han Solo

On nie lubi twoich rodziców, bo nawet nie chodzi o to, że jego nie lubią, ale oni nawet nie kochają swojej rodzonej córki. Ty uwielbiasz tylko jego matkę, bo daje ci miłość, której nie otrzymałaś od własnej.

Anakin

Kocha twoich rodziców, mówi że to sympatyczni ludzie. Ty napewno wiesz, że jego mama musiała być cudowną kobietą, bo wychowała twojego świetnego mężczyznę.

Obi - Wan

Jest neutralny w stosunku do twoich rodziców, a ty masz bardzo dobre zdanie o jego tacie.

Mitaka

Lubisz jego mamę, a on nie ma zdania o ludziach których nigdy nie znał.

Poe

Lubi twoich rodziców, choć między nimi są podzielone zdania na jego temat. W twoim przypadku, to masz dużo podziwu dla tych ludzi, że dali radę wychować takiego niesfornego syna.

Luke

Wiesz, że jego mama była dobra, ludzie kochali ją, gdy jeszcze żyła. Jego ojca nie polibiłaś, może dlatego, że chciał cię zabić. Luke lubił twoich rodziców, uważał że byli lepsi niż jego.

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Tak ja też się cieszę, dobrze oglądać to jak ludzie czytają moje wypociny.

Dziękuje wam za to moje słoneczka 🌞

Niech Moc Będzie Z Wami ☺️

Preferencje ★ Star Wars ★Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz