Czy twoi rodzice go lubią?
Kylo
Nie, twoi rodzice są po stronie Ruchu Oporu i mają pretensje do Kylo, że sprowadził ich ukochaną córkę na ciemną stronę Mocy.
Hux
Tak, lubią go. Twoi rodzice uwielbiają ludzi u władzy. Nie powiesz mu dlaczego tak go lubią, bo jeszcze by było mu smutno.
Han Solo
Nie lubią go, ale ciebie w sumie też więc no... Nie kłamiąc to jest to odwzajemnione, wy też nie lubicie ich.
Anakin
Kochają go! Uważają, że tworzycie idealną parę i bardzo wami kibicują w związku. Anakin skradł ich serca już na pierwszym spotkaniu.
Obi - Wan
Tak szczerze, to sami nie potraficie stwierdzić tego. Twoji rodzice traktują go dobrze, ale nie jakoś specjalnie. Są neutralnie nastawieni.
Mitaka
Trudno to stwierdzić, bo sama nigdy nie poznałaś swoich prawdziwych rodziców, a tym bardziej on. Ale to nie jest dla was ważne.
Poe
Twój tata go lubi, lecz mama nie za bardzo. Zdania są podzielone, ale powtarzasz mu, żeby się tym nie przejmował.
Luke
Lubili go jak jeszcze żyli. Luke też ich lubił. Bardzo fajny ten twój chłopak, tak mówili o nim.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Następna część za nami, idzie całkiem nieźle.
Dziękuje bardzo za super aktywność, czuję że za nie długo może nawet 20k wyświetleń będzie pod tą książką. Jak tak się stanie to może zrobię jakiś specjal.
Myślałam nad całym rozdziale poświęconym jakiemuś bohaterowie. Tak trochę rozdziały na zamówienie.
Co powiecie na to?
Niech Moc Będzie Z Wami ☺️
CZYTASZ
Preferencje ★ Star Wars ★
Fiksi RemajaTytuł mówi sam, za siebie😊 Zapraszam do czytania <3