Jay trok me aan mijn arm mee naar mijn kamer. Mijn jurkje hing als een vod om mijn lichaam heen en mijn knokkels bloedden. Ik staarde naar de grond, wist geen woord meer te zeggen. Ik voelde me vies. Jay gooide me de kamer in. Ik keek hem aan, een koude rilling over mijn rug. 'Hou je gedeisd.' Was het enige wat hij zei. Hij smeet de deur dicht. In de kamer scheen een streep licht. Ik sloot mijn ogen en genoot van de warme gloed op mijn gezicht. Een traan liep over mijn wang. Waarom moest dit mij overkomen?
'Izzy.' Ik schrok wakker van zijn stem. Jay's stem. Hij stond in de deuropening, met zijn armen over elkaar gevouwen. Ik knipperde hevig met mijn ogen tegen het felle licht en krabbelde overeind. 'Je gaat met mij mee.' Zei hij kort. Hij pakte me bij mijn pols vast en trok me mee de hal door. 'Waar gaan we heen?' Vroeg ik. Hij reageerde niet. Ik trok mijn pols los en stopte met lopen. Jay draaide zich geïrriteerd om. 'Wat?' Snauwde hij. 'Waar gaan we heen?' Herhaalde ik. 'Naar de bibliotheek, Jonathan wil je zien.' Ik rolde met mijn ogen. 'Nee.' Zei ik. Jay grinnikte. Hij pakte me vast. Ik voelde de adrenaline door mijn aderen stromen. Ik was het helemaal zat. Ik sloeg Jay in zijn gezicht. Hij keek me aan. De blik in zijn ogen gaf me kippenvel. Om zijn middel hing een riem, waar een mes in gestoken zat. Hij pakte het mes in één snelle beweging en duwde me tegen de muur. Hij zette het mes tegen mijn keel. Ik kon zijn warme adem tegen mijn nek voelen. 'Doe dat nog een keer en ik zweer op het graf van mijn moeder dat ik je keel doorsnijd.' Snauwde hij. Het zweet liep over mijn rug. Hij haalde het mes van mijn keel en stak het terug in de riem.
De weg naar de bibliotheek leek uren te duren. Ik dacht aan het mes om zijn middel. Ik moest een manier vinden om het te pakken te krijgen. 'Jay?' Vroeg ik zacht. Hij keek me aan. 'Wat?' Ik wist een uitdagende glimlach op mijn gezicht te faken. 'Je hebt m'n jurk gisteren wel toegetakeld.' Hij grijnsde. 'Hij staat je beter zo.' Ik voelde mijn hartslag sneller gaan. Doorgaan Izzy, je kan dit. 'Er is amper wat van over.' Zei ik. Hij bekeek me van top tot teen. 'Ik stoor me er niet aan.' Zei hij. Ik keek naar de blik in zijn ogen, dit ging de goeie kant op. Ik pakte zijn hand vast. Hij liet het gebeuren en keek me afwachtend aan. Ik trok hem voorzichtig mee naar de muur. Hij keek me uitdagend aan. Ik bracht mijn lippen naar die van hem. 'Het beviel me eigenlijk wel wat je gisteren deed. ' Loog ik. Mijn hart leek wel uit mijn borstkas te willen springen, zo snel klopte hij. Jay grijnsde. Zijn lippen streelden de mijne. Hij greep mijn kaak vast en draaide mijn hoofd van de zijne weg. Zijn lippen kusten mijn nek en zijn tanden beten in mijn oor. Ik staarde naar het mes en liet mijn handen over zijn bovenlichaam gaan. Ik trok zijn t-shirt uit. Hij hijgde in mijn oor, liet zijn handen over mijn lichaam gaan. Ik rilde ervan. Het enige waar ik aan kon denken was het mes. Ik liet mijn hand langzaam naar beneden glijden, tot ik zijn riem vast had. Jay kuste me. Ik liet mijn hand naar het mes glijden en pakte het in een snelle beweging uit de riem. Jay had niets door. Ik pakte hem vast en drukte hem, al kussend tegen de muur. Ik pakte het mes stevig vast en maakte me van Jay los. Ik drukte het mes tegen zijn keel en keek hem uitdagend en voldaan aan.
-
HeavenlyBookz
YOU ARE READING
The Alpha's Daughter #2
WerewolfVERVOLG ALPHA'S DAUGHTER Izzy en Jace komen bij van de strijd die in de stad heeft plaatsgevonden. We gaan erachter komen hoe het gaat met het kindje, haar mysterieuze vader etc, HeavenlyBookz