Yᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴅᴀᴛɪɴɢ ᴊᴜɴɢᴋᴏᴏᴋ ғᴏʀ 6 ʏᴇᴀʀꜱ. Yᴏᴜʀ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴꜱʜɪᴘ ᴡᴀꜱ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ. Cᴏʀʀᴇᴄᴛ ɪᴛ ᴡᴀꜱ ᴘᴇʀғᴇᴄᴛ. Tʜᴀᴛ ᴡᴀꜱ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀꜱᴛ. Iɴ ᴛʜᴇ ʙᴇɢɪɴɴɪɴɢ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ ᴡᴀꜱ ᴍᴀɢɪᴄᴀʟ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʙᴏᴛʜ ʜᴀᴅ ᴛɪᴍᴇ ғᴏʀ ᴇᴀᴄʜ ᴏᴛʜᴇʀ.
Aꜱ ᴛʜᴇ ʏᴇᴀʀꜱ ᴘᴀꜱꜱᴇᴅ, ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ʜᴀᴅ ɢʀᴏᴡɴ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ʜᴀᴅ ʏᴏᴜʀ ᴏᴡɴ ʟɪғᴇꜱ. Yᴏᴜ ᴀꜱ ᴀ ᴡᴏʀᴋᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅᴇɢʀᴇᴇ ꜱᴛᴜᴅᴇɴᴛ ᴀɴᴅ ʜɪᴍ ᴀꜱ ᴀ ғᴀᴍᴏᴜꜱ ꜱɪɴɢᴇʀ.
Yᴏᴜ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴏᴍᴇ ᴀᴛ 7:00 ᴘᴍ ᴀɴᴅ ʜɪᴍ... ᴡᴇʟʟ, ꜱᴏᴍᴇᴅᴀʏꜱ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ꜱᴇᴇ ʜɪᴍ ᴀᴛ ᴀʟʟ. Hᴇ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴏᴍᴇ ʟᴀᴛᴇ ᴀɴᴅ ʟᴇғᴛ ᴇᴀʀʟʏ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴍᴏʀɴɪɴɢ. Iᴛ ᴡᴀꜱ ʟɪᴋᴇ ᴛʜᴀᴛ ғᴏʀ ᴀʟᴍᴏꜱᴛ ᴏɴᴇ ʏᴇᴀʀ.
Iғ ʏᴏᴜ ᴍɪꜱꜱᴇᴅ ʜɪᴍ? Yᴇꜱ, ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ. Yᴏᴜ ᴍɪꜱꜱᴇᴅ ʜɪᴍ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ɪɴ ᴛʜɪꜱ ᴡᴏʀʟᴅ. Hᴇ ᴡᴀꜱ ʏᴏᴜʀ ᴡᴏʀʟᴅ. Yᴏᴜ ᴍɪꜱꜱᴇᴅ ʜɪꜱ ᴛᴏᴜᴄʜ, ʜɪꜱ ʟɪᴘꜱ, ʜɪꜱ ʜᴜɢꜱ, ʜɪꜱ ᴠᴏɪᴄᴇ, ʜɪꜱ ᴇʏᴇꜱ,..., ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ.
Yᴏᴜ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ʜɪᴍ ᴍᴏʀᴇ ᴛʜᴀɴ ʏᴏᴜ ɴᴇᴇᴅᴇᴅ ᴀɪʀ. Yᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʜᴜʀᴛ ᴡʜᴇɴ ʜᴇ ꜱᴛᴏᴘᴇᴅ ᴋɪꜱꜱɪɴɢ ʏᴏᴜʀ ғᴏʀᴇʜᴇᴀᴅ ᴏʀ ᴄᴜᴅᴅʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ʏᴏᴜ ᴀғᴛᴇʀ ʜᴇ ᴄᴀᴍᴇ ʜᴏᴍᴇ. Hᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ɴᴇᴇᴅ ʏᴏᴜ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ.
Yᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ꜱɪɴᴄᴇ ᴛʜᴇ ʙᴇɢɪɴɴɪɴɢ ᴏғ ʜɪꜱ ᴄᴀʀᴇᴇʀ ᴀꜱ ᴀ ꜱɪɴɢᴇʀ, ᴀʟᴡᴀʏꜱ ʙʏ ʜɪꜱ ꜱɪᴅᴇ, ɴᴇᴠᴇʀ ғᴏʀɢᴇᴛᴛɪɴɢ ᴛʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ғᴏʀ ʜɪᴍ. Bᴜᴛ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴘᴀꜱꜱᴇᴅ ʙʏ, ʏᴏᴜ ғᴇʟᴛ ʏᴏᴜʀ ʀᴇʟᴀᴛɪᴏɴꜱʜɪᴘ ʙʀᴏᴋɪɴɢ ᴀᴘᴀʀᴛ ᴀ ʟɪᴛᴛʟᴇ ʙɪᴛ ᴇᴠᴇʀʏ ꜱɪɴɢʟᴇ ᴅᴀʏ. Iᴛ ᴡᴀꜱ ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ. Hᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ɴᴏᴛɪᴄᴇ ʏᴏᴜ ᴀɴʏᴍᴏʀᴇ.
Oɴ ʏᴏᴜʀ ᴀɴɴɪᴠᴇʀꜱᴀʀʏ ʏᴏᴜ ɢᴏᴛ ᴏғғ ᴡᴏʀᴋ ᴇᴀʀʟɪᴇʀ ᴀɴᴅ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ʙʏ ᴀ ᴄᴀᴋᴇ. Yᴏᴜ ᴍᴀᴅᴇ ᴀ ꜱɪᴍᴘʟᴇ ᴅɪɴɴᴇʀ ᴀɴᴅ ᴅʀᴇꜱꜱᴇᴅ ʏᴏᴜʀꜱᴇʟғ ꜱɪᴍᴘʟᴇ ᴀɴᴅ ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ꜱᴀᴍᴇ ᴛɪᴍᴇ. Yᴏᴜ ʟɪɢʜᴛᴇᴅ ᴜᴘ ᴛʜᴇ ᴄᴀɴᴅʟᴇꜱ ᴀɴᴅ ᴡᴀɪᴛᴇᴅ ғᴏʀ ʜɪᴍ. Aᴛ ғɪʀꜱᴛ ʏᴏᴜ ᴡᴇʀᴇ ʜᴀᴘᴘʏ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ʏᴏᴜ ᴛᴡᴏ ᴡᴇʀᴇ ᴛᴏɢᴇᴛʜᴇʀ ғᴏʀ ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ʏᴇᴀʀ ʙᴜᴛ ᴀꜱ ᴛʜᴇ ᴛɪᴍᴇ ᴘᴀꜱꜱᴇᴅ ʙʏ, ʏᴏᴜʀ ꜱᴍɪʟᴇ ғᴀᴄᴇᴅ ᴀᴡᴀʏ. Hᴇ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴀʙᴏᴜᴛ ʏᴏᴜ.
YOU ARE READING
Imagines | Oneshots | JJK
FanficThis book will have some oneshot about jungkook. I hope you will like it. ● when you say goodbye ● we meet again ● our first christmas together ● angels don't fly