Kaza

186 9 6
                                    

Merhaba ben Mina alpboz . 20 yaşındayım. tıp fakültesi mezunuyum.

Aslında bu sene staj görmem gerekiyor ama ben bu seneyi ailem ve  arkadaşlarımla birlikte geçirmek istiyorum o yüzden stajı seneye erteledim. Ben doktorluğu neden seçtim biliyomusun. Ben 14 yaşındayken Meriç abiye deli gibi aşıktım ama hiç belli etmezdim beni kardeşi gibi gördüğüne inanmazdım hep Meriç diye çağırırdım.

Sonra Bi gün bizim tayfayı Bi yere çağırdı hepimiz gittik. Onu bekledik Bi kızı elinden tutmuş yüzüne bakıp gülüyordu. İşte o zaman anladım benimkisi imkansız aşktı. Onu kalbimin en derinlerine koydum. Yanımıza gelip o kızı sevgilim diye tanıttı kıza bakıp memnun oldum dedim sonra Meriç abiye dönüp " hep mutlu ol Meriç abi kime aşıksan onu seç. Onu kırma sevdiğine sahip çık. Eğer Bi ihtimal ayrılırsanız... Boş ver eğer aşıksan onu unutamazsın kalbinden çıkaramazsın ne kadar çabalasanda o yine  kalbinin en derinliklerinde olsa bile yine senin kalbinde olur. Kızı üzme eğer ğerçekten sevmiyorsan kıza ümit verme. Hoşçakal " dedim. Ve eve gittim ona ilk defa o gün abi dedim.

İşte o günden sonra çok çalıştım deli gibi çalıştım ben cerrah olucaktım. Herkes imkansız diyip duruyordu işte bu yüzden çok çalıştım ya imkansızı başarmak için tıp fakültesinden birinci olarak çıktığımda imkansızı başarmıştım. Meriç abiye dediklerimden sonra hemen ayrıldı zaten. Ama çok geçti imkansızdı benimkisi ona yinede aşık olsamda abim işte. Yapacak Bi şey yok. Hadi gerçek hayata

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️

Sabah annemlerden önce kalktım hemen üstümü değiştirdim saçım popomun iki karış aşağısına geliyordu 7 yaşından beri saçımı kestiremiyorum simsiyah saçım zümrüt yeşili gözlerim beyaz tenim her şeyim doğaldır bu güne kadar yüzüme rujdan başka Bi şey sürmedim saçımı tarayıp topuz yaptım.

Mutfağa geçip sofrayı kurdum. Ev işi yapmayı çok severim. O yüzden annem Bi şey yapmazdı. 

" annem yemek hazır hadi" diye seslendim. Birazdan gelir annem babam bideeeeee benim baş belam can erkek kardeşim 15 yaşında Bi ergen kendisi. Onlar mutfağa gelirken ben çayları dolduruyorum. Annem

" günaydın kuşum niye kendini yoruyorsun bana çağırsaydın ya"

" yok annem hem yemek yamayı seviyorum sen dert etme elimemi yapıştı yaptıysam"

Annem otururken " benim güzel kuzum. Kime çektin sen ya ben bu kadar sevmiyordum önceden ama yinede güzel yapıyordum. Aman Allah nazarlardan saklasın kuzumu." dıyıp kulağını çekip masaya vurdu. Babam

"  günaydın güzelim satajı ne zaman yapıcaksın"

Masaya oturup gülümsedim

" sanalda günaydın babişim. Stajı seneye  yapıcam bu sene hem biraz dinlenip hemde sizinle biraz vakit geçiricem. malum  nöbet falan tutucam sizi sık göremem babişim"

Dedim ve  ağzıma peynir attım. Babam gülüp.

" vay be kızım büyümüş cerrah olucak  can hadi bakalım sen napıcaksın" dedi.

Can Bi anda öksürmeye başladı. Kalkıp arkasına geçtim boğazındaki ekmeği yere çıkardı

"yav can dikkat etsene ablacım ölüyodun Allah korusun"

Can Bi yudum su içip " napim abla çocuklar çağırdı birazdan gelirler"

Ben sinsice gülüp

" can ablacım sen babamlardan izin aldınmı canım benim"

Can annemler dönüp yalvarırcasına

DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin