Hastane

105 5 9
                                    

@boz_mina : derdim olman zor balım benim tek derdim var 😐😐😐

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Kapının önüne geçtim anahtarı bulup kapıyı açtım bizimkiler uyumuştur şimdi sessizce eve girdim. Odama geçtim üstümü değiştirip yatağıma uzandım biraz tavana baktım sonra uyudum sabah erken kalktım

banyoda rutin işlerimi yapıp çıktım üstüme  takım olan taytı  giydim ve anahtarı alıp dışarı çıktım sabah koşusu yaptım gelen geçen bana bakıyordu uğraşamam onlarla Bi tane çocuk ben koşarken ıslık çaldı

mahallenin dışındaydım mahallem çok cana yakın insanlar anahtarı Kapıd bırakıp gidiyorlar o derece çocuklardan biri " hışşttt yavrum Bi baksana" dedi işte buna dayanamam. Yavaşça yanına gittim gülüp ters takla atarak ayağımla tekme attım. Taytımın ucundan neşterimi çıkarıp

" Bi daha önüne gelene seslenme hele bana hiç valla neşterimle gebertirim  seni" dedim koşmaya devam ettim.
Sabah koşusu yapıp banka oturdum. Talefonumu alıcakken. İnsanlar toplanmış Bi kafenin önünde bağırışıyorlardı merak ettim acaba napıyolar lan. Yerimden kalkıp kalabalığa yaklaştım her yer camdı biraz daha yaklaştım Bi çocuk yerde yatıyordu. Şah damarında ve kasığında  derin kesik vardı Bi adam şah damarına yanlış baskı yapıyordu.

" yanlış yapıyorsun çocuğu öldürüyorsun" dedim adam hışımla bana baktı " doktorum ben" dedi ve önüne döndü. Hemen yanlarına gittim bezi alıp şah damarının ve kestiğin biraz üstüne yerleştirdim " çocuğu öldürüyorsun çocuğun nefes almasını zorlaştırıyosun" dedim. Çocuk anında derin Bi nefes aldı hemen kazağını kaldırdım kasığındaki yara biraz derindi ama abartılacak Bi şey yok. Hemen ayağa kalktım ve " birileri serum borusu su şişesi bıçak bant eldiven ve su getirsin çabuk " diye bağırdım güvenlik tamam diyip gitti.

yere eğilip "5. İntelkostant aralığının altından girebilirim böylece damar ve sinirler zarar görmez" dedim. Malzemeler geldiğinde tek yönlü valf yaptım dediğim yeri delip borunun Bi ucunu dediğim yere koydum. Adam bana bakıp " senin bu yaptığın tek yönlü valf değil mi" kafamı salladım.

Ve alttaki yaraya baktım yaranın temizlenmesi lazım yarayı temizleyip arkadakilerden birine dönüp. Çantayı gösterip " çantayı ver" dedim. Çantayı bana verdiğinde içinden igne iplik çıkardım. Çocuğun yarasına temiz Bi dikiş attım " ambulansı aradınız mı" dedim. Birisi " evet ben aradım" dedi

çocuğun ailesi bana bakıp " ne yaptınız oğluma" dediler onlara bakıp " tek yönlü valf yaptım oğlunuz akcigerlerine aldığı havayı veremeyeceği için bunu yaptım aldığı havayı sıvıya aktarıcak ve sonrası ordanda geri dönecek" dedim. Annesi ayağa kalkınca bende kalktım " Allah senden razı olsun kızım sen olmasan oğlum ölmüştü" diyip  bana sarıldı bende ona sarılıp ayrıldık.

Tekrar çocuğa döndüm. Şu an iyiydi. O ilk müdahaleyi yapmaya çalışan doktor yanıma gelip " doktor musunuz siz" kafamı hayır anlamında sallayıp " tıp fakültesini birincilikle bitirdim stajı seneye erteledim" dedim. Şaşırmış gözlerle bana bakıp " siz profesyonel doktorların bile zar zor yaptığı şeyi yaptınız önce farkında mısın." gülüp " valla bunu herkes yapar hiç fark etmedim" dedim ve tekrar çocuğa döndüm. Ambulans gelip çocuğu kaldırdı. Bende taksiye binip hastaneye gittim çocuk ameliyata girdi ben ailesiyle oturup çocuğu bekledim.

Mert'in ağzından

Ambulansı açıp hastayı çıkardık. İlk müdahaleyi yapan kimse işinde çok profesyonel anlaşılan. Kim yaptıysa tek yönlü valf yapmış vay anasını dikişe baktığımda tertemiz çocuğu ameliyathaneye aldık ameliyat çok iyi geçti.

DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin