3. Raspberry-ice cream

268 28 1
                                    

3. "Szeder-jégkrém"

Délután Rin megkérte Katsuki-t, hogy bújjon el a hátsókertben, amíg látogatója itt lesz.
Először határozottan elutasította az ötletet, viszont érdekesnek találta a kertben levő kacskaringós bokrokat, apró kertidíszeket, ezért beleegyezett hogy egy órát kint tartózkodik.

Az iskola után az igazi Katsuki már sietett is hozzá. Le sem tette otthon az iskolatáskáját, Egyenesen a lány aranyos, egyszemélyes házához sietett. Az ajtóban elkiabálta magát, Rin pedig hatalmas sóhaj közepette sétált a fiúhoz.

Miközben ledobta a cipőjét, a lány végig azon aggódott, hogy "ördögKatsuki" esetleg megjelenik a házban, és ezzel halálra rémiszti az ő drága Kacchan-ját.

A hálószobában ültek le, Kacchan az ágy szélére, Rin pedig a konyvespolc melletti babzsákra.

- Nem tűnsz betegnek! - vádolta összehúzott szemekkel, Rin agya pedig végig kifogásokon pörgött.

- Hát...izé, ez nem egy szokványos betegség. Nem látszik rajtam, mert...

- Oh, hasmenésed van, igaz? Milyen bunkó vagyok hogy firtatom!- kapott a homlokához a fiú, Rin arca pedig halványvörösben játszott.

- MI? Úgy értem, i-igen! Úgyhogy majd hétfőn megyek suliba.- tarkóját vakargatva dadogott, de még ez is jobb lehetőség volt, mintha az igazságra jönne rá a fiú.

Szerencsére Kacchan nem firtatta tovább a témát, inkább előszedte a házi feladatokat, és közösen nekiálltak megcsinálni. Közben lényegtelen dolgokról csevegtek, de a lány közben el is felejtette az egész előző napot.
Az osztálytársai szemétkedését, a megidézett Sátánt, az alkut, de még a kint nézelődő démoni Katsuki-t is.
A lelkesen magyarázó, hiperaktív fiút figyelve egyetlen dolog járt a fejében.
Mindennél jobban szereti őt.

Fél óra elteltével készen lettek a feladatokkal. Rin innivalóval kínálta a srácot, aztán már tényleg indulnia kellett.

- Ha szeretnéd, otthon megkérdezem anyut és ottalhatsz nálunk! Érted is jövök ha kell!

- Most igazán nem alkalmas...- vakargatta zavartan a tarkóját Rin.

Még csak az kéne hogy ez a démon felforgassa a házam!

- Hát jó, de hívj ha bármi van vagy rosszabbul éreznéd magad! - azzal puszit lehelt a lány hófehér hajzuhatagába. Rin elpirulva bólogatott, és integetett a lelépő fiú után.

- Már azt hittem sose megy el.

- ÁÁÁ, BASSZUS A SZÍVBAJT HOZTAD RÁM!!!- démon-Katsuki szorosan Rin mögött állt, egyenesen a fülébe beszélve. Rin ijedten ugrott el a másolattól, majd észbe kapott, és becsukta a bejárati ajtót mielőtt valaki meglátja az ő démonját.

- Ugyan, hisz imádsz engem.- forró kezeit Rin hűvös, dérlepte derekára helyezve húzta magához a lányt. Egy papírlap sem fért volna el köztük, Rin pedig szaggatottan kezdte venni a levegőt. Katsuki lenézett az egy fejjel alacsonyabb lányra, és lassan közelíteni kezdett felé az ajkaival. Rin egyre jobban pirult, a szája kissé elnyílt és...

- BAKA!- sipította, tenyerét a fiú arcába nyomva.

<♡>

-Oi, liba, éhes vagyok!- dugta be a fejét Katsuki a fürdőszoba ajtaján, mire egy megilletődött, hörcsögarcú lány fogadta őt, akinek a száján vékony fogkrémcsík idétlenkedett.

Gift from the Devil (Bakugou ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant