Doğa Fotoğrafçıları-6.bölüm-Acaba.?

37 25 4
                                    


"Acaba bu aile güvenli mi gençler bu eve girmekle doğru mu yaptılar.Hepsi bu bölümde....

📖 KEYİFLİ OKUMALAR📖

Buğra : Size çok teşekkür ederiz bizi evinize davet ettiniz yoksa bu ormandan çıkmanın yolunu arayıp yorulacaktık...

Demet : Aynen ya ben çok yoruldum şahsen,ama teşekkür ederiz...

Çağatay : Teşekkür ederiz...

Açelya : (Titrek ses tonu korkak yüz ifadesi ve tedirgin olmuş hareketlerle konuşur)Tteşekkür eederiz bbeyefendi ve hhanım eefendi...

Şebnem : (Açelya'nın kulağına eğilerek fısıltılı ses tonuyla) Açelya napıyorsun sen yine panikleme insanlar tedirgin olduğumuzu anlayacaklar biraz sakin ol lütfen...

Açelya : Tamam panik yapmam bir daha...

Şebnem : Arkadaşımızın kusuruna bakmayın yabancı bir yer ya korktu biraz korkaktır kendisi neyse teşekkür ederiz...

Selim : Teşekkür ederiz...

-Rica ederiz çocuklar bizden korkmanıza gerek yok biz size zarar vermeyiz.hanım hazırladın mı gençlerin kalacağı odaları.?

-Evet bey hazırladım bende çocuklarla beraber genç kızlarla aynı odada yatarız sende genç delikanlılarla sağdaki misafir odasında yatarsınız...

-Tamam hanım iyi yapmışsın hadi önce hanımın yaptığı yemeklerden yiyelim karnımızı doyuralım sonra yatıp dinlenirsiniz sabah da bakarız arabanıza araba tamirinden az çok anlarım da..

Çağatay : Çok iyi olur çok teşekkür ederiz sizin hakkınızı nasıl öderiz.?

-Önemli değil evladım biz insanlık görevimizi yapıyoruz...

Yazar'ın ağzından : Evet mfotoğrafçı gençler kadın'ın yaptığı yemekleri bir güzel yedikten sonra ormanın içine tahtadan yapılmış bu evde ilk gecelerini geçirmek için ayrı odalara geçip yolculuğun ve yürümenin verdiği yorgunlukla hemen uykuya dalarlar...

Sabah'ın ilk ışıklarıyla ve ormadaki kuşların sesleri eşliğinde güzel bir sabaha uyanırlar.sonra kadının kızı ve kızlar kadına yardım ederek kahvaltı sofrasını kurarlar.peynir,yumurta,bal çay reçel salam kahvaltı da ne olursa işte herşey vardır çayı koyup yemeye başlarlar açelya'nın akşam ki paniğinden eser kalmamıştır.hepside gülümseyerek neşe içinde kahvaltılarını yaparlar.ve sonra kızlar sofrayı toplarken buğrayla selimde dışarıdaki güdel manzara'nın resmini çekerler...çağatay'da adamla beraber gidip karavan arabaya bakmaya giderler...

Acaba adam çağatayla yalnızken ona bir zarar verecek mi.? yoksa gerçekten de karı koca iyi insanlar mı.?

Evet şimdilik bu kadar hepsi yeni bölüm de bölüm gelecek.Oy ve yorumlarınızı bekluyorum...

Doğa Fotoğrafçıları-Eve Dönüş Macerası-(Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin