Gençler birden bire karşılarına çıkan aile yüzünden biraz korkarlar.Aile'nin bizimle birlikte gelin demesine korkarak da olsa kabul edip yavaş adımlarla arkalarından yürürler...
Açelya : (titrek ses tonu ve korkak yüz ifadesiyle) Aarkadaşlar bben ççok kkorkuyorum iiçimden bbir sses bbu kkişiler ppek de ttekin ddeğil ddiyor bbak bbenden ssöylemesi.
Demet : Yine başlama açelya panik ve korku senaryolarına benide korkutuyorsun....
Şebnem : Aay kızlar ikinizde susun zaten çok yoruldum yürümekten.en azından biraz dinlenmiş oluruz ailelerimizi ararız bize yardım gönderirler.öyle değil mi ama.?
Selim : Şebnem doğru söylüyor arkadaşlar kötü birşey olmaz panik yapmayın bizide paniklettirmeyin.
D-A : Ttamamm...
Açelya : (iç ses : O kişiler bizi kıtır kıtır doğramazsa tabi)
Çağatay : ( o ailenin arkasından seslenerek) Şey biz karavan arabamız bozulduğu için eşyalarımızın bazılarınıda orda bırakmak zorunda kaldık.acaba yarın sabah arabamızı tamir edebilir misiniz.?
Aile'nin babası : (Yüzünü çağataya dönerek hafif gülümsemeyle) hallederiz merak etmeyin geçin içeri (işaret parmağıyla eski küçük yıkık dökük bir evi göstererek...)
Gençler korku dolu gözlerle birbirlerine bakarlar...
O sırada aile'nin annesi sessizliği bozarak,gülümseyen yüz ifadesiyle...
Aile'nin annesi : Korkmayın gençler bizden size bir zarar gelmez...
Gençler korkarak evin içine girerler...ama umdukları gibi olmaz içerisi çok güzeldir.ve adam'ın karısı gençlere kahve yapıp verir.adam ve çocuklarda yiyecek birşeyler getirip masaya koyar.gençler bu aile'in zararsız olduğunu düşünürler.ve adamla karısına buralara ne için geldiklerini sonrasında başlarından geçen olayları felan anlatırlar.adamla kadın ve çocuklar dinledikten sonra.biz size yardım edeceğiz gençler merak etmeyin derler.daha sonra adam'ın karısı dinlenmeleri için onlara bir yer yapar.ve burda yatıp dinlenebilirsiniz benim adam ssbsh size yardım eder.diyerek eliyle kızlara evin sol tarafındaki odayı işaret eder.erkeklerede oda'nın sağ tarafındaki odayı gösterir.genç kızlar ayrı yatma'nın verdiği hafif korkuyla istemeyerekte olsa mecburen girerler odaya erkeklerde sol tarafa girip yatarlar...
"Acaba bu aile gerçekten güvenli mi.? genvler buraya girmekle doğru mu yaptı.?" Hepsi"nin cevabı gelecek bölümde...
Evet şimdilik bu kadar yb yazmaya çalışcam...Oy ve "Yorum" Yapmayı unutmayın Lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğa Fotoğrafçıları-Eve Dönüş Macerası-(Devam ediyor)
Adventure6 gencin en sevdikleri iş olan "Doğa Fotoğrafçılığı"için gittikleri yerde yaşadıkları korkunç,üzücü,heycanlı ve gizem dolu "Eve Dönüş Macerasını" konu alıyor..Açelya "Şebnem" Demet Çağatay "Selim" Buğra...