HİKAYE BAŞLIYOR
KEYİFLİ OKUMALARYazar'ın ağzından : Gençler tekrar bir maceraya atılmak ve çocukluk anılarını hatırlayıp tekrar o yere gitmek için hazırlanırlar...
Şebnem : Arkadaşlar hazır mısınız.?
Demet : Ben hazırım
Açelya : Bende hazırım kızlar
Şebnem : Tamam o zaman çıkalım da bizimkileri dışarıda bekliyelim.
A-D : "Tamam"
Yazar'ın ağzından : Gençler bir araya toplanır ve arabaya binip yeniden maceralı bir yola çıkarlar.
Gidecekleri o yerde gençleri ne gibi bir süpriz bekliyor.? hiç bilinmez
Neyse sevdikleri şarkı'nın sesini sonuna kadar açıp hep birlikte şarkıya eşlik ederek yola devam ederler...
Ve aynı zamanda arada durup güzel manzaraların Fotoğraflarını çekerek yola devam ederler...
~~Uzun bir yolculuğun ardından o çocukluk anıları'nın geçtiği yere gelirler...
Arabayı yolun kenarında bir yere (Araba parkı) park edip sahile doğru hayran gözlerle bakarak giderler...
Açelya : "Aayy" iyki geldik ya çok güzel burası...
Demet : Aynen ya muhteşem bir yer...
Şebnem : Harika ya bence o kötü maceramızdan sonra burası çok iyi oldu...
Buğra : Evet ama o günleri hatırlatmasan iydi Şebnem
Özgür : Buğra haklı Şebnem burayı sen bize önerdin havamız değişsin diye...
Şebnem : "Ooff ya" Tamam arkadaşlar kusura bakmayın çok özür dilerim.
Selim : Neyse arkadaşlar Şebnem'in üstüne fazla gitmeyin hadi o sakladığımız şeyleri bulalım bir an önce akşam oluyor ya soğumaya başladı...sonra çadır kurup ateş yakalım hemen...
Buğra : Haklısın hadi arayalım.Tamam
Yazar'ın ağzından : Kızlar önde Erkekler arkalarında küçük kayaların olduğu bölgeye gidip kenarlarını ararlar...
Ve bir süre aramanın ardından küçük bir kutu bulurlar.bu aradıkları şeydir.bir yere oturup kutuyu açarlar.ve küçükken buldukları güzel taşlar deniz kabukları felan vardır
Gençler sakladıkları o zamanlar onlar için çok değerli olan bir nevi hazinelerini tekrar bulmuş olurlar.çok sevinirler oralara kadar geldiklerine değmiştir...
Buldukları kutuyu karavan arabaya koyarlar.hava soğuduğu için karavana geçip otururlar.biraz limonata içip birşeyler yerken bir süre sahilin güzel manzarasını seyrederler...
Hava kararmaya başlamıştır karavan arabanın içinde uyuyup sabah yola çıkmaya karar verirler.
~~SABAH~~
Gençler güzel sahil manzarasında enerjileri yüklenmiş şekilde kalkarlar kahvaltılarını yaparlar biraz serinlemek için suya girerler ve bir kaç tane daha manzara fotoğrafı çektikten sonra hem güzel fotoğraflar çekme'nin hemde çocukken sakladıkları kutuyu bulmanın mutluluğuyla karavan arabaya binip evlerine dönmek için yola çıkarlar.Yol ıssız sessiz sakindir bütün yol boyunca Selimle Şebnem gülümseyen yüz ifadeleriyle birbirlerine bakıp dururlar...
Ve yine uzun bir yolculuktan sonra evlerine varırlar.Buğra herkesi tek tek evlerine bırakır kendi de evine gider...
Evet şimdilik bu kadar yeni bölümde görüşürüz...Eğer isterseniz içinizden gelitse Oy ve Yorum yaparsanız sevinirim...😄🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğa Fotoğrafçıları-Eve Dönüş Macerası-(Devam ediyor)
Adventure6 gencin en sevdikleri iş olan "Doğa Fotoğrafçılığı"için gittikleri yerde yaşadıkları korkunç,üzücü,heycanlı ve gizem dolu "Eve Dönüş Macerasını" konu alıyor..Açelya "Şebnem" Demet Çağatay "Selim" Buğra...