Del 8

124 2 0
                                    

Her er listen over alle karakterene:;
Anna - Molly Quinn
Alexandra - India Eisley
Mateus - Drew Van Acker
Gustav - Donald Sutherland
-------------------------------------------
Det var tidlig morgen 2 dager etter kidnappingen. Alle var oppe og klare for det alle kalte jobb. Jeg ante ikke hva det var.

Gustav kom bort til meg og sa: "Jeg må snakke med deg litt." sa han alvorlig. Jeg nikket og fulgte etter han inn på kjøkkenet. Der ventet Alexandra. jeg satte meg ned på en stol ved siden av Henne. Hun virket redd, mer nervøs enn før. Gustav så alvorlig på oss og begynte å snakke.

"Siden dere har fylt 14 år, er dere klare for deres første oppdrag" sa han. Vi nikket. "Det går ut på å finne Falcon" sa han. "Men vi vet jo ingenting, og vi er jo så unge!!?" nærmest skrek Alexandra. "Selvfølgelig skal dere få trening først" sa han og smilte svakt. "Hvor?" Sa jeg lavt. "Her" sa han og smilte mystisk.

Han viste vei inn til et rom som var på størrelse med et bøttekott. Den eneste forskjellen var at det var helt tomt. Gustav, Alexandra og jeg stod midt i rommet. Gustav stirret konsentrert på veggen. Plutselig kom et skap til syne. "Men..?" begynte jeg. Gustav åpnet skapet og gikk inn. Vi fulgte etter.

Nå stod vi i et digert rom som hadde høyt tak. Det var opplyst av fakler og stearinlys som i stua. Nå som jeg tenkte over det, hvorfor hadde de ikke vanlige lys. Jeg skulle til å spørre, men Gustav tok ordet før meg. "Dette er treningslokalet" sa han. Ned fra taket hang forskjellige treningsapparater. "Her skal dere trene de neste to ukene" sa Gustav. Jeg var ikke vant til å trene, så jeg skjønte at dette kom til å bli to beinharde uker.

xoxoTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang