Sevdiğim Kostümlerden Olan Spider Armor mk2 ve mk4 Ayrıca Spider Armor mk1,mk3 ve stealth (Big Time) Kostümünden bahsedicem
Bu zırhı bende ilk kez görüyorum aslında Armor mk1. Açık konuşacak olursam bence çirkin bi tasarım, Krom ve siyah eski örümcek adam kostümünün zırh hali ve renkleri farklı hali gibi. İçime sinmedi, Ama yineden farklı, değişik bir tasarım.
Bana göre Spider Armorların en havalı zırhı olan mk2 aşırı güzel bi tasarıma sahip. Full Siyah Beden ve ayaklara kadar uzanan altın misali sarı örümcek simgesi mükemel olmuş. Göz tasarımına ilk baktığımda biraz garipsemiştim ama sonradan aşırı güzel olduğunun kararını aldım buda farklı bi tasarım ve çok güzel gözüküyor. Bildiğim kadarıyla kurşun geçirmez ve bombalardan etkilenmiyor.
Biraz garip bi tasarıma sahip olan Armor mk3. Aslında pekte içime sinmeyen bu tasarım diğer zırhlara göre iyi diyebilirim yada bilmiyorum emin değilim, En azından renkleri güzel ayarlamışlar bana göre.
Klasik kostüme benzesede çok güzel bi tasarıma sahip bu armorda. Örümcek logo tasarımı ve Neon detaylar çok şeyi değiştirmiş görünüş olarak aşırı güzel gözüküyor.
Stealth (Bigtime) Suit
Tronu Andıran bu tasarım hobgoblin ile dövüşmek için tasarlanmıştır ve bence gayet başarılı ve güzel bi tasarım. Yine bu tasarımdada neonlar kostümü çok güzel göstermiş logo tasarımı ve ayağındaki detaylarda kostüme renk katıyor gayet güzel bir tasarım.