Yeeey! Second die is coming...
Tırnak içinde olanlar şarkı sözleri italik yazanlar ise şarkıyla bağlı olan anılarJungkook:
"Seni kalbin kırıkken bulmuştum,"
Seni gördüğümde ağlıyordun"Bardağını taşana kadar doldurdum."
Ben de dedim ki içmeye ne dersin"Seni tek başına bırakmaya korkuyordum."
Gecenin bir yarısı seni tek bırakmaya korkuyordum. Bana öyle bakıyordun ki sanki bakmayı hiç bırakmayacakmış gibi"Düşersen tutarım, dedim."
Yakınlaştık seni tanıdım ve aşık oldum,üzülmene izin vermeyeceğime yemin ettim"Ve eğer onlar gülerse, siktir et hepsini."
Başkalarını umursamamanı söyledim"Ve sonra, seni dizlerinin üstüne çökmüş buldum."
Sonra tekrar başladı sorunların ve benden uzaklaştın Gi."Seni tam da ayağının üstüne oturttum"
Ama seni bırakmadım çünkü bir gölge sahip olduğu kişiyi bırakmazdı."Böylece benden faydalanabildin."
Ama sen sadece üzüldüğünde veya içtiğinde bana söylerdin aşkını"Oraya yükselmenin nasıl bir his olduğunu söyle."
Şimdi ise tek sorunun benim değil mi?"Çok sarhoşsun ama bana sarılmak için fazla uzaktasın"
Beni seviyorsundur belki de ama bunu bana yansıtmak için çok uzaksın"Seni buraya yükseltenin ben olduğumu biliyorsun"
Seni iyileştirenin ben olduğumu biliyorsun"Gökyüzündeki isim"
Ama ben kendimi iyileştiremedim."Hiç yalnızlaşır mı ki?"
Git gide dibe battım"Ben olmadan da yaşayabileceğini düşünüyorum"
Ama sen bensiz yaşayabiliyorsun"Neden, bilmiyorum."
Çünkü sen sadece sözlerin arkasına saklanıyor ve kendini haklı çıkartıyorsun"Aşka neredeyse yüzlerce kez şans verdim"
Sana defalarca inandım"Yalnızca kafanın içindeki şeytanlardan kaçıyorum"
Nedenini bilmeden sadece beni suçladın"Sonrasında seninkileri alıp benim yaptım."
Peki ben ne yaptım? Göz yaşlarını, hüznünü benim yaptım."Fark etmemiştim çünkü aşkım kördü."
Sen ise sadece bana sarhoş olmakla yetindin.Ve ben tüm bunlar yaşanırken ikimci ölümümü tadıyordum.
---
Umarım Jungkook"un haklı olduğunu anlamışsınızdır.
Bölüm hakkında ki düşünceleriniz?