TSHLYE - özel bölüm [1]

55 8 15
                                    

Özledim be... Buraya böyle minik notlar koymayı her şeyi çok özledim.

"Ya pamuk şekerimi yemesene." Jungkook sinirli olduğunu düşündüğü bir yüz ifadesine bürünmüştü fakat bu Yoongi için oldukça sevimliydi. "Hm, o zaman seni yiyebilirim değil mi? Sen de bir pamuk şeker gibisin." Jungkook kıkırdayarak sevgilisinin omzuna alaylı bir şekilde vurdu. "Sapıklaşma." Bu sefer Yoongi gülmüş ve küçüğünün elini alıp soğuk dudaklarına götürmüş sayısızca buse kondurmuştu.

"Yoongi, sen beni ilk ne zaman fark ettin veya ne zaman gördün? Sarhoş olduğunda beni çok önceden gördüğünü söylemiştin." Yoongi pamuk şekerinden biraz alıp yemiş ve konuşmaya başlamıştı. "O gün Chungha ile oturuyordun, beraber ders çalışıyordunuz kantinde. Seni ilk o zaman fark etmişim. Hafifçe şarkı mırıldanmayı da ihmal etmiyordun. Küçük dövmelerin dikkatimi çekmişti..." demiş ve boynumdaki dövmelere öpücük kondurmuştu. "Tatlı burnun." Bu sefer de burnumu öpmüştü. "Kiraz renginde dudakların." Demiş ve dudaklarımı dudakları ile birleştirmişti. Gözlerini kapatmış elini kalbime, elimi kalbine götürmüş ve diğer elim onun boynunda, onun diğer eliyse benim belimde yer edinmişti. Kalbi çok hızlı atıyordu, bunu fark edince hafif tebesssüm etmiştim. Ben tebessümü terk etmeden o bana "dur gülümsemeni bozma." demiş ve dudaklarını gülümsemem üzerine kondurarak bir buse çalmıştı gözlerimi terk edip dudaklarıma yerleşen tebessümümden.

----
Nasıldı \_(*-*)_/ ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TSHLYE - YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin