Hemofili:Vücudumuzda herhangi bir nedenle kanama olduğunda damar duvarında bulunan hücreler, trombositler ve pıhtılaşma faktörleri o bölgeye hücum ederek pıhtı oluşmasını ve kanamanın durdurulmasını sağlarlar. Hemofili, bu mekanizma içinde yer alan pıhtılaşma faktörlerinin doğuştan eksikliği sonucu oluşur.
Kısacası halk dilinde kabuk baglamayan yaralardır.
*
*
*"Çünkü biz tanrının defolu ürünleriydik."
Min YoonGi;
Eldivenlerim var benim. Tıpkı yaşadıklarım, ve yaşamak zorunda kaldıklarım gibi simsiyahlar. Tenimle bütünleştiler sanki. Onlardan kurtulmak adına kırk takla atan minik zihniyetim, banyo yapmak için çıkarttığımda dahi eksikliklerini hissedebiliyor artık. Neden mi? çünkü şoka girmekten korkuyorlar, hiçbir şeyi kaybetmemek, yetersiz olan bağlantılarını boşa harcamamak için. Ya o çok sevdiğim, ve okurken bin bir hayalin peşinden koşturduğum, cennetin sayfalara sığdırıldığı kitaplar yakarsa canımı? ya parmaklarımı keserse yüzümde ki tek gülümsemenin sahibi olan o sayfalar?
hayatım boyunca hiç kalemtıraşım olmamıştı. kalemlerimin ucu asla tam olarak açılmaz, bu yüzden de her küçük çocuktan daha bir kalın yazardım ben. insanların kamp yaptıkları ormanların nasıl bir yer olduğunu da bilmezdim. yemyeşil ağaçların, hayat saçan çamların, insanların ciğerlerini bayram ettiren atmosferin, ve belki de sandviç ekmeklerinin arasına sıkıştırdığım iki parça malzemenin damakta bırakacağı o tanımsız hissiyatın.
elimde, tam da bu düşüncelerin ortasında kaybolmaya yakınken tatlı bir kitap yer edinmişti. iki sevgilinin imkansız birlikteliği olmalıydı okuduklarım. takip ettiğim her bir satırda, genç aşıklardan birinin öleceği o kadar belliydi ki; içimden asla silemediğim o burkulmuşluk hissiyatıyla anlamlandırmıştım sayfaları. hastaydı onun sevgilisi. eşcinsellerdi aynı zamanda da. geriye dönülemez bir şekilde kalp problemleri olan gencin içinde ki karmaşıklıklar canımı sıkarken, veyahut geride kalan acılı sevgilinin baktığı her şeyde onu hatırlamasından mütevellit 'unutamadığım ilklerim olarak.' nitelendirmesinden kaynaklı olsa da, bir yanım inatla devam etmemi söylüyordu. çünkü ben hiçbir zaman bu duyguyu yaşayamayacaktım. kimse benim için ağlamayacak, çabalamayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLEEDİNG ' YoonMin
FanfictionMin Yoongi ağır derecede hemofili hastasıydı, ve aynı zamanda da Park jimin'e 'Riskli' bir şekilde aşıktı.