Yoongiye, ve onun bir türlü güzelliklerini gösteremeyen mor menekşelerine ithafen;
Bilmesen de; Gece yıldızlarıyla, Sen de küçük tebessümünle fazla güzeldin.
Min Yoongi
"Hyung..."
Bir insana çıkışmak isterdiniz de, buna bile mecaliniz olmazdı ya hani, çünkü... bilirdiniz aslında içten içe ne kadar üzüldügünü. Bir de ben söylemeyeyim, daha fazla hatırlayıpta kendine yük etmesin derdiniz. İşte... tam da öyle bir vaziyette duruyordun karşımda. Senin Kızmak, ve belki de hesap sormak arasında gidip geldigin o tarifsiz arafta, inan ben zaten nasıl ayakta kaldığımı bile bilmiyordum. Sorunlarım vardı Jeongguk. Benim sahiden de psikolojik sorunlarım olmalıydı. Aksi takdirde nasıl durup dururken, gülümsemesine dahi binlerce cinayeti işleyebileceğim insanın, en büyük günahına ortaklık ederek katili olabilirdim ki? nasıl söndürürdüm kusursuz tebessümünü, hafif kısık göz kapaklarının altında yatan sevgi tohumlarını? aklım hala almıyordu ya parmaklarımın sıraladığı kelimeleri. canım yanıyor, yaka paça odama çıkarttığım arkadaşıma güçsüzce sığınıyordum.
"Neden böyle bir şey yaptın k?" Demişti omuzuna yasladığım başımı, büyük avuçlarının arasına alarak hafifçe yukarıya kaldırırken. Onun sıcaklığını seviyordum, ve karşı karşıya gelebilmemiz adına tenini tenimden ayırması dahi sinirimi bir hayli bozmaya yetmişti. belki de... sadece jimin dışında odaklanabilecegim daha farklı bahaneler arıyorumdur. yoksa deli gibi çattığım, ve büzüştürdüğüm minik dudaklarımla arkadaşıma tıpkı bir psikopat edasıyla bakar mıydım hiç?
"Jimin'in bana hiçbir zaman kötü davranmadığını söylemiştim. O farklıydı. Biliyordun, zaten bu yüzden de sevmiyor muydun?''
Jimin'in farklılığı, binlerce kilometre öteden okunabilecek kadar büyüktü. Kim sırf cinsiyet kalıplarını yıkmak adına üzerine geçirdiği tül gömlekle öylece salonunda otururken, hem bu kadar erkeksi, hem de böylesine seksi gözükebilirdi ki? Hiç unutmam, bir fotografında sırf konsept olsun diye arkadaşlarıyla kavgaya gidiyormuş havasına bürünmüştü. Burnunun üzerine özensizce yapıştırdığı yara bandı, yanagında ki kızıl çizik, ve omuzunun üzerinde tuttuğu kauçuk beyzbol sopası ile tam olarak şey gibi gözüküyordu. şey...
Sokak arasında yarı sarhoş edayla ensemden yakaladığı gibi dizlerimin üzerine çökmeme sebep olsa, ve pekte masum olmayan isteklerde bulunsa, muhtemelen aklımın ucundan karşı koymak gibi bir düşünce asla geçmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLEEDİNG ' YoonMin
Fiksi PenggemarMin Yoongi ağır derecede hemofili hastasıydı, ve aynı zamanda da Park jimin'e 'Riskli' bir şekilde aşıktı.