good morning!
imagif dla: istigatora
1. Do tej pory Jesse nigdy nie wypowiadał się publicznie na tematy związane ze swoim życiem prywatnym, skrzętnie ich unikając. Ostatnio jednak to się zmieniło. Bardzo zaskoczyło to dziennikarza przeprowadzającego z nim wywiad.
- A więc mówisz, że pojawiła się w twoim życiu pewna kobieta? To pierwszy raz, kiedy oznajmiasz to światu oficjalnie. Do tej pory raczej nie ujawniałeś swoich związków.
- Tak. Mnie to również dziwi, ale co poradzę, ona jest wyjątkowa. Gdy tylko zacząłem z nią chodzić poczułem potrzebę, by cały świat się o tym dowiedział.
---
2. Czas z mężczyzną spędzałaś głównie podczas przerw od nagrywek. Byłaś jednym z kostiumografów, którzy dbali o stroje, w tym strój Williamsa. Tak zresztą poznaliście się. Pewnego dnia niebieskooki postanowił wpaść po ciebie i zabrać cię na kawę, tym samym miło spędzić wspólne popołudnie.
Jednak gdy wszedł do twojej pracowni, napotkał go zirytowany wzrok jednego z twoich współpracowników.
- Czy myślisz, że możesz odciągać [Imię] od pracy? Tak po prostu?
Jesse jednak nie odpowiedział, tylko wychylił się i spojrzał na ciebie, wyraźnie zbierającą się do wyjścia z nim.
- Odnoszę wrażenie, że tak. - Po czym wyszedł bez słowa z tobą u boku.
---
3. Mężczyzna właśnie spożywał lunch, gdy usłyszał trzask. Początkowo spojrzał tylko pobieżnie, jednak szybko wrócił wzrokiem, przypatrując się pewnej wyraźnie zdenerwowanej kobiecie. Byłaś nią ty. Zbierałaś właśnie rozrzucone wszędzie notatki i projekty, próbując nie wylać równocześnie trzymanej w ręce kawy.
Mruczałaś pod nosem niecenzuralne treści, podnosząc kolejne kartki. W końcu jednak poczułaś, że ktoś ci się przygląda i uniosłaś głowę. Zaczerwieniłaś się, napotykając niebieskie oczy aktora. Szybko wstałaś, ignorując uciekające skrawki papieru i wyszłaś szybko z kafeterii.
CZYTASZ
on&off | imagify
Random❝ wszystkie wspomnienia o nim wydawały się surrealne, a jej umysł odtwarzał je jak film ❞ Zapraszam do zapoznania się! Imagify. [ZAMÓWIENIA: ZAMKNIĘTE] ✎okładka by: me