SU YÖNETİCİSİ: DAMLA

24 1 0
                                    

Emma, Tomy ve Leo okulları tatil olduğunda dünyaya gitmek istediklerini ailelerine iletmislerdi. Ama hangi ülkeye gideceklerini belirlemek zor olmadı.Çünkü yöneticiler birbirlerinin nerede olduğunu belli bir yaştan sonra hissedebilirdi... Türkiye'ye gitmeye karar verdiler.İçlerinde bir yerlerde onun orada olduğunu hissediyorlardı... Zamanında 2 peri ,peri krallığından tatil için çıkıp Türkiye'ye gelmiş 1 çocukları olunca da geri dönmemişlerdi. Kafası karışmasın diye çocuklarına bir şey söylememişlerdi.Çocuğunun adını annesi Sophia 'Damla' koymuştu.Damla sihire dair birşey bilmediği için hiç sihir yapmayı denememişti. 10 yıl boyunca perili, büyücülü kitaplar bitirmişti.Annesi bile onun peri olup olmadığını bilmiyordu. Peri krallığında en son kral ve kraliçenin çocuğu olduğu hakkında bilgileri vardı.Evde kurulu düzeni bozmamak için Damla'nın yanında sihir yapmıyorlardı.Kızlarına herşeyi anlatma zamanının geldiğini düşündükleri gün Emma,Tomy ve Leo Türkiyeye gelmişti. Yolda yürürken karşılarına siyah saçlı, beyaz tenli 10 yaşlarında arkadaşlarıyla oyun oynayan bir kız çıktı. Emma o kızın su yöneticisi olduğunu düşünüyordu.Damla arkadaşlarıyla mutlu bir şekilde her şeyden habersiz oyun oynuyordu. Emma, Tomy ve leo onların yanına gidip 'sizinle oynayabilir miyiz' diye sordular ve oyuna katıldılar.Damla kısa sürede arkadaşlarına alışmış ve çok iyi arkadaş olmuşlardı.Çocuklar Damla'nın ailesi izin verirse evlerine gelip gelemeyeceklerini sordu. Damla annesinden izin aldı.Akşam eve gelen Emma ,Tomy ve Leo Damla mutfağa gittiğinde annenin 'siz peri misiniz ?'sorusuyla karşı karşıya kaldılar. Emma her şeyi anlattı.Annenin bu kadar şeyi nereden bildiğini merak etti. Damla'nın annesi durumu baştan sona onlara anlattı. Damla su yöneticisi olabilir miydi? Hep beraber Damla' ya olanları anlattılar.Damla hem şaşırmış hem sevinmişti.Kafası karmakarışıktı. Bir süre hiç konuşmadılar.Sonra Damla suyu yönetmeyi denedi.Evet! işte olmuştu. Artık ailecek Peri krallığına gitmeleri lazımdı. Damla çok eksik olan derslerini tamamlamalıydı.Ama ilk önce hazırlanmalı sonra Damla'ya uçmayı öğretmeleri gerekiyordu. Çünkü Peri krallığında genellikle bir yerlere uçarak gidiliyor ve ulaşım havadan sağlanıyordu. Ulaşım sadece peri olmayanlar için karada araçlarla sağlanıyordu.

Periler Ve Büyücüler (1. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin