PERİ KRALLIĞI

65 1 0
                                    

Emma bir peri krallığının tek prensesi idi.10 yaşında olmasına rağmen bir çok sihir ve büyü bilirdi. Çünkü annesi kraliçe Jenny ve Babası kral Jack onu Peri akademisinde en iyi öğretmenlerin yetiştirmesini istemisti .Peri akademisi öyle sıradan bir okul değildi. Peri krallığında sadece periler yoktu.Her çocuk peri olarak doğmuyordu.Onlar normal okullarda eğitim alıyordu.Peri akademisinde öğretmenlerin bir çoğu ise peri idi.Peri krallığı yeşillikler içinde bir yerdi. Sokaklar gündüz çocukların cıvıltılı sesleri ile , akşamda düzenlenen eğlencelerin sesleri ile dolardı. Kral Jack ve kraliçe Jenny ülkeyi en iyi şekilde yönetmeye çalışır, bir karar verirken yetkili kişilere danışmayı unutmazlardı. Burada aynı yaşta hava ,toprak ve ateş perileri doğdu .Onlar özel periler idi.Bir rivayete göre her özel peri aynı yaşta doğuyordu,iki tanesi kız iki tanesi erkek olarak. Herhangi bir eğitim almadan ama alıştırma yaparak güçlerini kullanabiliyorlardı. Her tür sihri yapabilmesine rağmen bir element üzerinde yoğunlaşıyor ve genellikle o elementi kullanıyordu.Ve ayrıca diğer perilerden oldukça üstün güçlere sahiptiler.Bundan yıllar önce Ama bu 4 özel çocuktan birisi eksikti. Prenses Emma ise bu çocuklardan birisi idi.Onun doğuşu büyük bir heyecanla karşılanmış,perimi değil mi anlaşılması için hemen testler yapılmıştı.Mesela onun o 4 çocuktan birisi olduğu, oturduğu yerden şömineyi yakması ile anlaşılmıştı.O ateş elementini yönetiyordu. Yakın arkadaşları Tomy ve Leo da 4 elementten birinin yöneticisi idi. Tomy hava elementini yönetiyordu.Onun element sahibi olduğu dışarıdaki ağaçları uçurmasından anlaşılmıştı. Leo ise toprak elementini yönetiyordu.Onun element sahibi olduğu ise elini kullanmadan toprağı şekilden şekle sokunca anlaşılmıştı. 3 arkadaş beraber büyümüştü. Kendi elementlerini geliştirmekle kalmıyor,fen ve matematiklerini geliştiriyorlardı.Her gün en az 1 kitap bitiriyorlardı.Bol bol oyun oynuyor ve eğleniyorlardı. Hepsi 4. elementin yöneticisinin 10 yaşında olduğunu ve kız olduğunu biliyordu.

Periler Ve Büyücüler (1. Kitap)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin