Su yöneticisinin geldiğini öğrenen büyücüler daha değişik fikirlerle ortaya çıktı. Su yöneticisi kendini geliştirmeden önce kaçıracaklardı. 4 ay boyunca derin bir mağara yaptılar. Mağaraya bir canlının yaşaması için gereken her şeyi koydular.Şimdi sıra su yöneticisini kaçırmaya gelmişti. Kral Peri krallığında hain bir peri bulup ondan çocukların 1 haftada neler yaptıklarını öğrendi.Haftada bir gün ormanda geçirdikleri sürede su yöneticisini kaçıracaklardı. Ormana gittikleri gün Damla her zamanki gibi derenin yanına gitti.Bir süre sonra Tomy onun yanına geldi. bir süre sonra ikisi de güçleri üzerinde yoğunlaştığı sırada arkadan gelen hışırtılar yüzünden konsantreleri bozuldu. Arkalarına baktıklarında 5 tane büyücü onlara doğru geliyordu.Damla suyla onların dikkatini dağıttı ve Tomy ile havaya fırladılar. Büyücüler uçamıyordu bu onlar için bir dezavantajdı. Tomy ve Damla onlarla bir süre savaştı. Acemilerdi... Bir süre sonra yorgun düştüler ve büyücüler bu fırsattan yararlanıp onları bayıltarak kaçırmayı başardılar... Kral buna sevinmişti çünkü büyücüler 1 yönetici beklerken 2 yönetici ile dönmüştü. Emma ve Leo herşeyden habersiz çalışıyorlardı.Saraya dönme vakti geldiğinde onları yerlerinde bulamayınca meraklandılar.Sihir üzerinde yoğunlaşma ve sihrini geliştirme dersi öğretmeni Bayan Maria'ya haber verdiler. Bayan Maria ve korumalar her yerde onları arasalar da bulamadılar. Saraydan mutlu ve neşeli çıkmalarına rağmen üzgün ve sıkkın gelmişti. Tomy'nin annesi bayan Lisa ve Damla'nın annesi bayan Sophia çok endişelenmiş ve çok üzülmüşlerdi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Periler Ve Büyücüler (1. Kitap)
AdventureSu , hava , ateş , ve toprak elementlerinin yöneticilerinin kendilerini geliştirme çabaları ve iki krallık arasındaki mücadele.