Hideg téli nap volt. Fáradtan kászálódtál ki a munka helyed ajtaján. Már este felé járt az idő. A fönököd még túlóráztatott téged amit nem is akartál elvállalni. Épp elég lett volna neked 8 órát dolgozni. De a fönököd nagyon erőszakos tud lenni. Szóval idegesen jártad az utcákat legszívesebben kukákat rugdostál volna fel, de nem tehetted. Éppen egy sötét sikátor mellet mentél el mikor valaki megfogta a csuklód és a falnak szorìtott.
-Na dalolj csak hol a pénz!
-Milyen pénz én nem tudok semmi...
-Ne hazudj nekem. -ordította. -tudom,hogy hazudsz!
-Nem hazu...
-Ne feleselj vissza! - És azzal a mozdulattal egy pisztolyt tartott a fejedhez. Már húzta volna meg a ravaszt amikor egy kék fénysávot láttál és azt, hogy a férfi már a földön van. Majd nem összestél a félelemtől, de még valaki időben elkapott.
-Minden rendben?-kérdezte akcentussal. Felnéztél és egy fehér hajú kék szemű ember találtad szemben magad.
-Mi a fene volt ez?- kérdezted falfehéren.
-Majd elmondom-kacsintott rád. -Amúgy a nevem Pietro Maximoff és a tied?
-A nevem (T/N).- válaszoltad zavarodottan.
-Gyere haza kìsérlek- mondta habozás nélkül Pietro.
-Oké.-mosolyogtál rá kedvesen. És már indultatok is.
🌀🌀🌀Mire haza értetek nagyon sokat megtudtatok egymásról. Elbúcsúztatok mire Pietro hirtelen kiindulásból hirtelen megcsókolt.Te egy másodperc töredék leforgása alatt vissza csókoltál.Megszeppenve álltatok ott miután elváltatok egymástól.
-Őőő...nekem... most... mennem... kell.-mondtad zavarodottan.
-De elöbb...-nyujtott át egy kis cetlit amin a telefonszáma volt.
-Köszi. -mondtad és egy gyors puszit nyomtál az iiarcára.
-Akkor... -vakarta meg a tarkóját-Szia.Majd szupergyorsan elfutott.
-Szia.-mosolyogtál egy sort majd fogtad a kulcsod és bementél a lakásodba levetetted magad az ágyadra és kb 5 perc múlva elnyomott az álom.🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀
Sziasztok ez lenne az első rész ebből a sorozat szerű valamiből.Nagyon megköszönném, ha majd van ötletetek ìrjatok karaktert a bosszúállókból.Előre is köszönöm mindenkinek.🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀💙🌀
YOU ARE READING
Marvel one shotok /szünetel/
RandomNyugodtan kérhetek bátran. Szeretettel fogadom. 🤗❤😁