SzSara7 kérésére remélem tetszik. 💛
Hideg téli nap volt. Kint esett az eső ìgy a napot a szentély könyvtárában töltötted. Éppen mélyen belemerültél a kedvenc könyvedbe amikor hangos trappolást hallottál meg a hátad mögül. Hátra néztél. Megpillantottad Stranget. Nagyon feldultnak tünt.
-Mi a baj?-kérdezted egy kicsit aggódva, hogy valami baj történhetett. De ő nem szólt hozzád csak levett valamilyen könyvet, hogy milyet azt nem láttad ezért feltápázkodtál és közelebb mentél hozzá.
-Mi a baj?-kérdezted kicsit ingerültebben.
És közelebb léptél hozzá. Úgy, hogy már érezted az illatát.Meg fogtad a vállát és érezted, hogy gyorsabban kezd verni a szive.
-Semmi.Amúgy is neked... nem fent lenne a helyed?-kérdezte fel sem nézve a könyvöből?!
-Mi az, hogy semmi baj ez nem válasz, de, hogy ha nem mondod el majd én kiderìtem. -És miért is kéne fent lennem?-méztél rá kérdőn.
-Mert edzés lesz.-mondta.
-Aha... Akkor neked is fent kéne lenned, hogy megtanìtsd a varázslatokat.-érezted, hogy zavarban van, de nem tudtad mihez kötni mert idáig soha nem csinàlt ilyet.
-Most nem én tartom neked, hanem wong...Sajnos.-itt elhalt a hangja.
-Miért sajnos?-kérdezgedted tovább.
-Mert...-tette vissza a könyvet a polcra-Tudod mit mindegy.
Már ment volna el a mikor te hirtelen magad felé fordìtottad. Hirtelen ajkait az ajkaidra tapasztotta te -pár másodperc fázis késéssel-de vissza csókoltál.Miután levegőhiány miatt szétváltatok beállt a kìnos csend. Majdnem öt percen keresztül csak néztétek egymást majd strange törte meg a csendet.
-Szeretlek.-nézett még mindig a szemedbe.
-Én is téged Strange. És elmondanàd végre mi volt a baj? -néztél rá bìztatóan.
-Én mindig is szerettelek és amikor megláttam, hogy megöleltél egy férfit az utcán akkor tudtam, hogy mindig is többet éreztem irántad sokkal többet és az a dolog nagyon felbosszantott.-erre te felnevettél mire most strange nézett rád kérdőn.
-Az akit megöleltem az az apám volt.-úgy röhögtél, hogy már a könnyeid is kicsordultak.
-Szóval nem is éreztél iránta úgy semmit??
-Úgy nem, de irántad többet is éreztem mindig is tudtam, hogy mi össze illünk. -mosolyogtál rá. Erre fogta magát majd újra megcsókolt.
⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳
⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳
Tudom kicsit későn, de itt van a kövi rész.
Remélem tetszett nektek ez is.Ha szeretnétek valamilyen one shotot akkor ìrjatok nyugodtan.(Nem tom miért homokórát tettem ide, de mindegy).
⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳💛⏳