marveld3 kérésére remélem tetszik. 💚
Lokival már egy éve együtt vagytok és imádtok együtt lenni vagyis imádtatok. Ugyanis mikor felkeltél Loki valahogy máshogy viselkedett mint szokott borús volt és hozzád se szolt estefelé járt már mikor azt mondta vissza kell mennie Asgardba.
-Loki kérlek ne menj el! Nem muszály vissza menned Asgarda! Kérlek maradj itt velem!-néztél könyörgően Lokira kisìrt szemeiddel.-Tudnod kell, hogy vannak dolgok amiket el kell engedni az életben.-szemei szomorúságot tükröztek.-Neked (T/N) ez én vagyok.
-Ne!Én nem akarlak elveszìteni-a hangod elhalt.
-Hidd el én sem akarlak elveszìteni, de muszály elmennem! -mondta ellent mondást nem tűrő hangon.
-Ha ennyire nem akarsz velem maradni akkor menj el!És vissza se nézz!-sìrva rohantál a szobádba magadra zártad az ajtót és zokogva az ágyadra borultál. Mind eközben loki már rég Asgardban volt. Azt hitted már nem szeret többet.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Már vagy egy hét eltelt mióta Loki elment még mindig nem tudtad kiheverni, hogy elment. Alig eszel valamit. Nap hosszat a szobádban vagy olvasol és töprengsz az élet értelmén. Vissza emlékezel milyen jó volt mikor még veled volt.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Már két hét eltelt mióta loki elment te ezt nem tudod feldolgozni még mindig nem.
Felkeltél az ágyadról és kimentél a konyhába egy pohár vìzért, hogy eloltsd a szomjadat. Miután vissza mentél a szobádba és becsuktad az ajtó neki döntötted a hátad a falnak és lecsúsztál a földre lábaidat felhúztad átkaroltad a térded és sìrni kezdtél könnyeid megállìthatatlanul folytak az arcodon. Egyszer csak egy hideg érintést éreztél a válladon. Felemelted a fejed és megpillantottad Lokit aki elötted térdelt és szomorúan nézett rád.
-(T/N) kérlek bocsáss meg.-törölt le egy könnycseppet az arcodról mire te a nyakába ugrottál mire Loki hanyatt vágódott veled együt.
-Megbocsátok! -mosolyogtál - Megbocsátok!
Néhány órán át csak ölelkezdtetek a földön fekve.
-Soha nem hagylak el (T/N) Soha többet.-suttogta a füledbe és egy puszit nyomott a hajadba.
Pár perc múlva már mindketten elaludtatok.És örültetk,hogy együtt lehettek a mìg világ a világ.
🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍
Próbálok minél több one shotot ìrni de lehet, hogy egy picit késni fogok velük. De egyszer az összes kész lesz ìgérem.
Addig itt egy gif, hogy boldogìtson titeket.
🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍💚🐍
VOUS LISEZ
Marvel one shotok /szünetel/
AléatoireNyugodtan kérhetek bátran. Szeretettel fogadom. 🤗❤😁