Jungkook: Taehyung gerçekten mi dostum?
Taehyung: Gene ne yaptım?
Jungkook: Bak işte sürekli bir şey yaptığını biliyorsun.
Taehyung: Şaka mı yapıyorsun Jungkook?
Yoksa gerçekten kaldıracak durumda değilim.Jungkook: Aşık olmuşsun gibi konuşma, bu imkansız.
Taehyung: Değilim Jk, ona bağlı kalmak gibi bir isteğim de yok ama bir şekilde kendimi ona çekiliyormuş gibi hissediyorum.
Jungkook: Yani?
Taehyung: Onda farklı bir şeyler var, hiç kimsede görmediğim. İçim içimi yiyiyor onunla konuşurken, terlemeye başlıyorum, gergin oluyorum, onu merak ediyorum ama bunların bir sebebi yok bende.
Jungkook: AMAN TANRIM
Taehyung: Ne?
Jungkook: Jisoo noana olabileceğinize inanmıyor artık hyung, gerçekten denemeye devam mı?
Taehyung: Bilmiyorum jk.
Jungkook: Gururunu yoklamaya ne dersin, ona bir danış acaba var mı yok mu diye.
Taehyung: Seninle uğraşacak vaktim yok velet.
Jungkook: Aptal.
***
Jimin: Yuh ama hyung!
Taehyung: Of gene ne var nee?!!
Jimin: Lan olum kızın yakın arkadaşına yürünülür mü?
Taehyung: Ne diyorsun Jimin?
Jimin: Jisoo diyorum, Jane'in diyorum, yakın diyorum, arkadaşıymış diyorum. Gerizekalı!
Taehyung: E yuh ama amk.
Jimin: Bence de sen bi' düzelt durumu, Jane bunu Jisoo'ya yetiştirmiş bile.
Taehyung: Aish! Tamam.
***
Jane: Jisoo-ssi!
Jisoo : Jane?
Jane: Sana bir şey söylemeliyim.
Jisoo: Ne hakkında?
Jane: Taehyung?
Jisoo: İlgilenmiyorum.
Jane: Ben söyleyeceğim, ilgilenmek istemiyorsan eğer sana kalmış bebeğim.
Jisoo: Tamam.
Jane: Taehyung bana mesaj attı.
Jisoo: Eee Jane?
Jane: Ama yürümek amaçlı Jisoo.
Jisoo: Sen ciddi misin?
Jane: Ne zaman ciddi olmadığımı gördün?
Jisoo: Aman tanrım! Ona kızmalıyım!
***
Jisoo: Gerçekten mi Taehyung?
Taehyung:Ne gerçekten mi?
Jisoo: Jane'e yazmışsın.
Taehyung: Eee?
Jisoo: Bilmiyormuşsun gibi davranma.
Taehyung: Biliyorum Jisoo.
Jisoo: Gerçekten en yakın arkadaşıma yürüyecek kadar mı yokluktasın?
Taehyung: Yokluktayım öyle mi?
Jisoo: Anlaşılan'a göre öylesin Taehyung, her boş anında birini arıyorsun.
Taehyung: Bir tek senden şerefsiz damgası yememiştim -ki bunu senin gibi kibar bir kızdan asla beklemezdim- o da oldu. Teşekkürler Kim Jisoo.
Jisoo: TANRI AŞKINA DALGA MI GEÇİYORSUN TAEHYUNG?
Taehyung: Gerçekten itin teki olduğumu mu düşünüyorsun Jisoo?
Jisoo: Ne düşüneyim ki?
Taehyung: Beni birazcık tanıdıysan bir düşün lütfen Jisoo, gerçekten öyle biri miyim diye. Sonra gel konuşalım olur mu?
Jisoo: Ne diyorsun Taehyung? Olmayan bir ilişkiye son verdikten sonra en yakın arkadaşıma yürüyebileceğini mi? Komiksin..
<Gönderildi 19.54>***
Eğer nasıl biri olduğumu bilseydiniz, şu anda beni selamlarken yüzünüzde gördüğüm o tatlı, dostane gülümseme kim bilir nasıl dolup kalırdı dudaklarınızın kıyısında!
| Stefan Zwegi |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taehyung's pride | vsoo ✓
FanfictionOnun beni gerçekten sevdiği düşüncesi bile mutlu olmama yeterken, gerçek olması beni ölümcül bir hastalığa bile sokabilir. [ vsoo • december 19 ©MILENA, 2019 ]