Taehyung
Nasıl biriyim?
Kibirli
Önyargılı
Egolu
Yakışıklı
SamimiYa da başka
Gerçekten öyle miyim?
Gerçekten böyleysem eğer, ona neden böyle görünmüyorum?
Neden aramız da bir duvar var?
Onu neden tanıyamıyorum?
Buna neden izin vermiyor?
Nedenler,nedenler, nedenler...
***
Taehyung: Bana böyle anlatmıyordun Lisa.
Lisa: Öyle değil zaten Tae.
Taehyung: Ama başka davranıyor, bahsettiğin samimi kız ile aramızda tırmanamayacağım kadar büyük bir duvar var.
Lisa: Jisoo öyle herkese kendini açmaz Taehyung. Onun için önce değerli biri olmalısın, ve sana güvenmesini sağlamalısın.
Taehyung: Bu imkansız değil mi? Zaten ilk tanıştığı birine kimse güvenmez?
Lisa: Elbette güvenmez, ama Jisoo aşk insanı. Karşısındaki kişinin ilelebet ona karşı dürüst olmasını ister.
Taehyung: Öyle değil miyim zaten Lisa?
Lisa: Demekki hissettiremiyorsun bunu Tae. Denemeye devam edersen olabilir ama gördüğüm kadarıyla olmayan ilişkinize ara vermekle meşgulsün.
Taehyung: Bir ilişkimiz vardı.
Lisa: Saçmalıyorsun Tae, Jin oppa bile senden daha mantıklı.
Taehyung: Yani?
Lisa: Gerçekten hayatına birini alıp almak istediğini düşün bir kez daha oppa. Unnie'min üzülmesini istemiyorum.
Taehyung: Onu üzecek bir şey yapmam.
Lisa: Irene'a ne şerefsizlikler yaptığını biliyoruz, sus istersen.
Taehyung: Ne yapmışım acaba?
Lisa: Kıza bildiğin 'Momo'ya nasıl davrandıysam, sana da öyle davrandım. Yani umut verip olmadım.' demişsin, çok afedersin ama her boku yapabilecek kapasitedesi ve ben sana hala koşulsuz güvenerek unnie'mi ayarlıyorum. Gerçekten bir aptalım.
Taehyung: Ama Jisoo farklı Lisa, o diğerleri gibi değil.
Lisa: Denemeye devam et Taehyung, belki bir gün olur.
***
Mutlaka okumalısınız, bildiğinizi zannetmeniz uyguladığınızı göstermez.
| Richard Templar |
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taehyung's pride | vsoo ✓
Fiksi PenggemarOnun beni gerçekten sevdiği düşüncesi bile mutlu olmama yeterken, gerçek olması beni ölümcül bir hastalığa bile sokabilir. [ vsoo • december 19 ©MILENA, 2019 ]