Taehyung gidiyor mu? Gerçekten mi?
Lisa'nın attığı mesaja inanmak istemiyordum. Gidemezdi, beni kendine aşık ettikten sonra gidemezdi. Tamam onu sevmiyor numarası yapmış olabilirim. Ama adı üstünde numara yapıyordum. Bunu anlayamayacak kadar salak olması kendi hatası. Gerçekten Kim Taehyung bana aşık mısın?
Bunları düşünedururken bir de onu durdurmak için hazırlanmaya başlamıştım. Bir planın var mı diye sorarsanız, elbette var. Ve Taehyung buna inanamayacak. Ama umarım bu hızla ona yetişebiliriz.
Ceketimi alıp son hızla evimden çıktım. Gitmesini istemiyordum işte. Tamam istiyorsa benimle olmasın bile ama en azından benim yüzümden gitmesin. Onu sevmediğimi düşündüğü için gitmesin.
Yapma Kim Taehyung, bu kadar salak olamazsın değil mi?Cebimden arabamın anahtarını çıkardım ve kapıyı açtım. Ne yazıkki dışarı çok soğuk ve ben ceket ile çıktım. Kafayı yemiş olmalısın Kim Jisoo. Evet, gerçekten de kafayı yemiştim. Aklımdaki düşünce bana kafayı yedirtiyordu çünkü. Hızlı bir şekilde üşümemek için arabanın klimasını açtım ve gaza bastım. Gitmeden ona yetişmeliydim. Onu durdurmalıydım. Sana olan duygularımı kendime bile zor itiraf etmişken gidemezdin ya Taehyung.
İçimdeki çiçekleri açtırmadan, midemdeki kelebekleri uçurmadan gidemezsin. Ben tam önyargımı kırmışken, herkesi böyle kabullenmişken ben uzaklaşmana asla izin veremem. Tamam belki saçma şeyler yaşadık, hepsi çocukçaydı ama buna rağmen sanırım sana aşık oldum. Bu yüzden beni bırakmada da asla izin veremem. Sen gelmeden önce bu çöle hiç yağmur yağmadı biliyor musun Taehyung, ve şu anda o çöl bir okyanusa dönüşüyor. Beni gerçekren sevdiğin düşüncesi bile mutlu olmama yeterken, gerçek olması beni ölümcül bir hastalığa bile sokabilir.
Taehyung'ın evine varmak üzereydim ama tam olarak hangi ev olduğu hatırlamıyordum. Buraya uzun zamsn önce Lisa'nın ısrarı üzerine gelmiştim. Ama sanırım arabasını bulabilirim. Mavi bir BMW, mavi bir BMW, mavi bir B- işte orada. Buldum onu! Artık benden kaçamazsın Kim Taehyung! Hızlı bir şekilde arabamdan indim ve evin kapısını çaldım. Tanrım, bu çok çılgınca olacak. Şimdiden çok özür dilerim.
Kapıya birkaç kere vurmamda sonra kapı açıldı ve tabiki elinde bavul olan bir Taehyung ile.
"Hiçbir yere gidemezsin Taehyung!"
"Nedenmiş?"
"İşte bu yüzden." dedim son kez ve kendimin bile inanamayacağı bir şey yaptım. Bu kadar cesaretli miydim gerçekten?
Evet, aklınızdan doğru şey geçiyor.
Onu öptüm.
Pişman mıyım?
Hayır, ama-
Bir anda duyduğum gürültü beni şaşkına çevirmişti.
"İyi ki doğdun Jisoo!"
Hızlıca ondan uzaklaştım ve karşıma baktım.
"Ops, yanlış zamanlama!" diyen Jennie'yi bile duydum.
"Tam da en güzel yerindeydi çocuklar!" dedi Taehyung hemen.
Ne yani gitmiyor muydu?
"Ben bir şeyler anlıyorum çocuklar, yanlış değil değil mi?"
"Şuan burada gördüğün veya düşündüğün her şey gerçek Jisoo, beni öpmen bile." dedi ve belimden tutarak beni kendine çekti.
"İyi ki doğdun." diye fısıldadı kulağıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
taehyung's pride | vsoo ✓
FanfictionOnun beni gerçekten sevdiği düşüncesi bile mutlu olmama yeterken, gerçek olması beni ölümcül bir hastalığa bile sokabilir. [ vsoo • december 19 ©MILENA, 2019 ]