Giriş - Uyarı

2.7K 84 42
                                    

Böyle bir kitaba başlayacağımı önceden haber vermiştim zaten. Eh, arka plandaki onca çalışmadan sonra yayımlama vakti geldi çattı.

Şimdi, bu kitapla ilgili uyarılarımı dikkatli okumanızı rica ediyorum. Gelecek bölümlerde zaten bu konularda uyarı yapılmış bir konuyla ilgili şikayet yorumu gelecek olursa kişinin yorumu silinecektir.

1) Bu kitap bir fanfictiondır. Kitap novel zamanından başlayarak novel zamanındaki bazı değişikliklerden sonra, kendi yazacağım olaylardan oluşmaktadır.

2) Kendi eklediğim karakterler hariç tüm karakterlerin hakları MXTX'e aittir.

3) Alıntıdır, türetilemez. (Tüm hakları saklıdır)

4) Yetişkin İçerik (Kan, Vahşet, Şiddet, Cinsellik v.b) barındırır. Kötü etkilenecek kişilerin okumaması tavsiye edilir.

5) Shounen ai'dir. Eşcinsel ilişki (Yaoi) içerir. Rahatsız olacak olanların okuması tavsiye edilmez.

6) (Uyarı Düzenlenmiştir) Önceki yazdığımda kendimle çelişmişim hepinizden çok özür dilerim -evet bunu aylar sonra farkettim vurmayın-. Uyarıyı şöyle düzeltiyorum. Olabildiğince cringe yazmamaya, size sinir krizi geçirtmemeye çalışacağım. Hani bazı ficlerde iki çift birbirini çok severken biri birşey olup diğerini aldatır ya da canını yakar tarzı şeyler olur ya, ha işte onları yazmamaya çalışacağım. Umarım bu kez kendimi ifade edebilmişimdir.

Bu uyarıları dikkate almış ve uyarılara zıt hiçbir düşünceniz yoksa kitaba hoşgeldiniz. Sizi ilk bölüme yönlendiriyor ve iyi okumalar diliyorum.

Kitabı yazarken destek olup fikir veren GeceSair 'e çok teşekkür ederim.

MO DAO ZU SHI (Fanfic/AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin